LVMH cumpără marca de ochelari de lux Barton Perreira, renumită pentru că a făcut ochelari de soare pentru personajul de film James Bond, în timp ce accesează piața ochelarilor de soare de designer, aflată în creștere rapidă, transmite CNBC.
Divizia de ochelari Thelios a LVMH a încheiat un acord să achiziționeze Barton Perreira, cu sediul în Irvine, California, pentru o sumă nedezvăluită, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Afacerea este a doua mare achiziție a Thelio în două luni, după ce a cumpărat marca franceză Alpine Vuarnet în septembrie.
Ochelarii de lux, care includ ochelari de soare și ochelari optici, sunt în creștere rapidă în întreaga lume.
Casele de lux văd ochelarii ca un punct de intrare la mărcile lor la prețuri mai mici pentru consumatorii mai tineri și acum realizează o gamă mai largă de rame elegante, de calitate superioară.
Ochelarii de soare devin din ce în ce mai populari în Asia, în timp ce cererea de ochelari de vedere este în creștere, pe măsură ce oamenii petrec mai mult timp pe ecranele computerului și telefonului, spun analiștii.
Vânzările globale de ochelari au depășit 107 miliarde de dolari în 2022, potrivit EssilorLuxottica, cu o creștere estimată cu o singură cifră, medie, în următorii ani.
”Pentru casele de lux, ochelarii sunt în multe cazuri primul punct de contact cu consumatorii. A existat și o schimbare a relevanței acestei categorii în întregul univers al caselor. Produsul nu este doar ceva care se face într-o fabrică, pentru a pune un logo și a se vinde. Este ceva care este cu adevărat creat și proiectat în mediul maison. Calitatea este într-adevăr în creștere, astfel încât clienții își dezvoltă o sensibilitate pentru ceea ce sunt ochelarii de lux”, a declarat Alessandro Zanardo, CEO al Thelios.
CITEȘTE ȘI FOTO Căldură și curent pentru bucureșteni: Aviz și proiectare pentru viitoarea centrală TitanAcordul pentru Barton Perreira subliniază importanța tot mai mare a ochelarilor pentru LVMH și industria de lux.
LVMH a lansat Thelios în 2017, pentru a produce ochelari pentru mărcile interne ale LVMH, inclusiv Louis Vuitton, Celine, Loewe și Berluti.
Zanardo a spus că, pe măsură ce Thelios și-a dezvoltat propria expertiză în design, producție și distribuție, a decis să achiziționeze mărci externe pe care să le dezvolte în continuare, începând cu Vuarnet.
Barton Perreira are un public de cult printre vedetele de la Hollywood și colecționarii de ochelari de soare și rame de ultimă generație.
Modelele sale se vând de obicei cu amănuntul pentru 500 sau 600 de dolari, iar modelele sale în ediție limitată, realizate în cantități mici, sunt deosebit de râvnite.
Daniel Craig a purtat o pereche de ochelari de soare Barton Perreira ”Joe” în ”No Time to Die”, iar Demi Lovato, Sandra Bullock și Ryan Gosling sunt, de asemenea, fani.
CITEȘTE ȘI Charles Schwab declanșează concedieriZanardo a spus că Barton Perreira era ideal pentru LVMH datorită angajamentului său față de calitate.
”Barton Perreira are un principiu fondator foarte puternic, care este designul și calitatea fără compromisuri”, a spus el.
Deoarece Barton Perriera are doar câteva magazine în SUA, LVMH își poate folosi acoperirea globală pentru a duce brandul peste ocean, cu o distribuție mai bună în Europa și Asia, a spus Zanardo.
Barton Perreira a fost fondată în 2007 de Bill Barton și Patty Perreira, după ce au părăsit Oliver Peoples, când a fost achiziționată de Oakley.
Zanardo a spus că cei doi fondatori vor rămâne la companie după achiziție și ”se vor asigura că ADN-ul mărcii rămâne intact”.
Achiziția LVMH arată că, în ciuda încetinirii globale a afacerilor de lux, compania caută obiective de achiziție care se potrivesc ambițiilor sale pe termen lung.
Prețul acțiunilor LVMH a scăzut cu 20% în ultimele șase luni, deoarece creșterea sa încetinește, în special pe piața de vinuri și băuturi spirtoase din SUA.
Directorii LVMH spun adesea că recesiunile oferă o oportunitate de a câștiga cotă de piață și de a face achiziții, deoarece concurenții reduc cheltuielile și evaluările devin mai atractive.
Deocamdată, Thelios a spus că se va concentra mai mult pe integrarea Vuarnet, Barton Perreira și a unei unități de producție recent achiziționate din Italia, decât pe a face mai multe tranzacții.
”Anul acesta a fost foarte intens pentru noi. Cred că acesta este un moment pentru noi să ne concentrăm pe ceea ce am adăugat organizației noastre și să începem drumul împreună”, a spus Zanardo.