Andrea Catto este Commercial Manager pentru Europa de Sud la compania aeriană flydubai, având peste 25 de ani de experiență în managementul transportului aerian.
Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?
Consider că un produs premium este unul care își păstrează calitatea și valoarea în timp. Este importantă pentru mine calitatea produsului în sine - menținerea intrinsecă a unui atribut “contemporan”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Un alt parametru important în alegerea unui produs premium, îl constituie versatilitatea: posibilitatea integrării lui în viața mea de zi cu zi, atât in situațiile cotidiene, cât și în cele speciale.
Am menționat factorul “timp”, trebuie, deci, să menționez și factorul financiar (… păstrez intenționat ordinea). Am auzit cândva un slogan care spunea că “prețul este demult uitat, atunci când calitatea este încă ținută minte...” Experiența m-a învățat că așa este!
2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?
Soțul meu este client fidel produselor SARTO - costume, sacouri, cămăși, batiste etc.
Rămânând consecventă celor susmenționate, regăsesc toate elementele: eleganță și verasatilitate la purtat, fie în casă (în timpul pandemiei), fie cu ocazia întâlnirilor de afaceri, vacanțelor, zilelor de vară sau de iarnă.
Prietenii noștri cunosc deja brandul său favorit, iar cu ocazia fiecărei aniverasări, urările sunt însoțite de cadoul surpriză de la SARTO - fie că Francois îl oferă sau îl primește. O soluție pe care o apreciez (revin la factorul “timp”) este posibilitatea achiziționării unui voucher.
în privința calității cămășilor, mă declar foarte mulțumită de alegere, testul făcându-l chiar eu însămi… spălat, eliminarea eventualelor pete și bineînțeles călcat.
Am primit de fiecare dată îndrumare din partea echipei SARTO cu privire la modalitatea de curățare și întreținere a produselor. Mai mult decât atât, prin serviciul de calcătorie SARTO am reușit să și “salvăm” un sacou (împachetat necorespunzător în geamantan) al soțului meu.
3. Ce recomandari ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?
Cred în profesionalism, în lucrul bine făcut, cu responsabilitate și competență.
Recomandarea, sfatul meu, sunt cunoașterea aprofundată, și nu doar în linii generale, a produsului, a pieței, a clientului; (re)cunoașterea unui parteneriat client – ofertant. De asemenea, recomand să se acorde atenție spațiului – generozitatea spațială este, în prezent, o nevoie (iar nu o opțiune) atât pentru clienți, cât și pentru furnizori și staff.
Având în vedere dinamica economică actuală, cred că o poziționare solidă îndelungată pe piață a unui produs Premium atât pentru consumator, cât și pentru vânzător, nu se realizează și fără articularea prețului.
4. Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?
De curând a fost lansarea SpaceX și NASA. Succes în spațiu. Cred în inovație, performanță și curaj. Poate în viitorul apropiat nu vom mai fi autoizolați pe Pământ.
Domeniul aviației este considerat unul dintre cele mai inovatoare domenii ale economiei, tehnologiei, mereu gata să investească – financiar și uman - tot ceea ce este necesar pentru siguranța și confortul pasagerilor.
Sunt sigură că și în această situație nouă la nivel mondial, COVID -19, toate organizațiile și forurile responsabile colaborează pentru găsirea soluțiilor optime pentru toți cei implicați: transportatori de pasageri și cargo, companii aeriene, aeroporturi etc.
Momentul 11 septembrie a marcat viețile noastre, ale tuturor… Măsurile de siguranță implementate ulterior, respectate și în prezent, s-au dovedit binevenite și eficiente.
Contez pe simțul de responsabilitate al nostru, pentru că știu că bucuria și experiența unei vacanțe sau a unei întâlniri (de orice natură) față în față nu poate fi ușor înlocuită prin mijloacele mediului virtual.