Codrin Matei este Managing Partner al Crosspoint Real Estate, o agenție de consultanță full-service cu 16 ani de experiență pe piața de real estate, ce oferă o gamă largă de servicii premium în domeniu.
Cum vedeți dumneavoastră un produs și / sau un serviciu premium, în general?
Precum arată SARTO, atât ca serviciu, cât și ca produs în sine.
Eu sunt un om al relațiilor, al interacțiunii, al comunicării, al înțelegerii. Sigur, meseria mea a contribuit în întreaga mea formare pentru ca toate acestea să meargă mai departe către evoluție. Astfel, din punctul meu de vedere, un serviciu premium se distinge exact prin aceste lucruri: atenția către oamenii cu care interacționezi, modul de a-i înțelege, timpul în care le răspunzi – totul pentru a le livra ceea ce au nevoie. De obicei, în industria noastră – dincolo de consultanță – acest lucru înseamnă livrarea unui produs, iar acesta este necesar să fie conform indicatorilor și așteptărilor clientului sau partenerului nostru.
Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?
Brandul este cu adevărat fără cusur! Pe mine personal, serviciul și atenția oferite pe parcursul experienței cu SARTO au fost cele care m-au impresionat cu adevărat! Sigur, bucuria calității produsului când ajunge la tine este, de asemenea, fără cusur.
Ce recomandări ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?
Un set de valori, bine definit, este cel care va forma și va ține în picioare orice business la statutul de premium. Din experiența mea de până acum, pe lângă valori bine cunoscute precum calitatea, etica, respectarea termenilor și termenelor sau sistemele organizatorice, lucrul în care am crezut dintotdeauna și care nu a dezamăgit niciodată, este chiar atenția la detalii. Cu cât mai focusat spre client ești – cu tot ce presupune acest lucru: set-up, interacțiune, comunicare, experiență, personalizare, feedback – cu atât mai premium vei fi privit.
Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?
Trăim în timpuri extrem de imprevizibile. În industria noastră, cea de real estate, tranzacțiile au la bază o componentă chimică, o emoție care ține de interacțiunea fizică și care nu poate fi înlocuită de nimic. Așadar, nu anticipez transformări radicale, poate doar ca oamenii să se bucure și mai mult atunci când se revăd, iar acesta nu poate fi decât un lucru extrem de bun.
Crize, precum cea sanitară pe care o tranzităm în prezent, sau de altă natură au fost, sunt și vor mai fi, însă capacitatea de adaptare este cea care contează în evoluția unui business, dar și determinarea de a continua, implicit de a nu renunța, indiferent de obstacolele cu care te confrunți.