INTERVIU Alexandru Lăpușan, despre premium în business

INTERVIU Alexandru Lăpușan, despre premium în business
scris 18 mar 2021

Alexandru Lăpușan este CEO & Founding Partner al Zitec, companie fondată în 2003 ce oferă servicii complexe pe piața de IT & C din România, de la audit software și analiză de business, la servicii integrate de marketing digital.

1. Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?

Urmărește-ne și pe Google News

Prin premium înțeleg atenție la detalii, calitate a produselor și serviciilor, asistență post-vanzare

2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?

Sunt foarte mulțumit, am recomandat SARTO prietenilor și voi reveni cu siguranță pentru următoarele piese vestimentare

3. Ce recomandări ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?

Cred că elementul esențial pentru a crește o afacere ce se poziționează ca premium este atenția la satisfacția clientului. Țintele de profitabilitate nu trebuie să strice magia, clientul trebuie mereu să simtă că a primit mai mult decât ceea ce se aștepta să primească. Cu o astfel de abordare se va crește frumos și sănătos.

4. Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?

IT-ul cred că se va schimba mai puternic comparat cu alte industrii. Procentul de colegi care vor alege să lucreze de acasă va fi mai mare și, de asemenea, vor apărea mai multe abordari de tip hot-desking (sau prezență fizică la birou în zile alternative). Va exista pentru multă vreme o reticență pentru participarea la evenimentele corporate live (publice sau private), dar, pe de altă parte, cred că va exista o explozie în zona concediilor, călătoriilor, timpului liber petrecut în afara casei.

viewscnt
Afla mai multe despre
alexandru lăpușan
zitec