Dr. Ahmad Jbara, medic dentist, specialist în chirurgie orală, profesează în cadrul Signature Smile Clinic, fiind dedicat să creeze o experiență ireproșabilă pentru pacienții săi.
1. Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?
Consider că un brand premium nu vinde doar produse sau servicii premiun, ci vinde o întreagă experiență și accesul către un lifestyle exclusivist. Experiența clientului începe din momentul în care interacționează pentru prima oară cu reprezentanții brandului premium și este continuată prin accesul la produsele și serviciile respective. Atributele pe care le apreciez ca fiind de esență unui brand premium sunt calitatea și exclusivitatea.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?
Plecând de la cele descrise mai sus, consider că SARTO este un brand premium, iar cel mai sincer feedback este fidelizarea noastră față de acest brand.
3. Ce recomandări ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?
Una dintre recomandări ar fi să înceapă construirea business-ului plecând de la perspectiva celui mai pretențios și exigent client, să vină în întâmpinarea acestuia și să îi depășească așteptările.
4. Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?
Fiind vorba de domeniul medical, vor fi utilizate o mulțime de inovații științifice și tehnologice, iar acestea vor eficientiza furnizarea de servicii stomatologice, per ansamblu. Drept urmare, anticipez că perioada post-pandemie va fi o perioadă și mai bună pentru pentru acest domeniu.