INTERVIU Adrian Leahu, despre premium în business

INTERVIU Adrian Leahu, despre premium în business
scris 16 iun 2020

Adrian Leahu este owner și medic implantolog la Clinicile Dentare Dr. Leahu, unul dintre cei mai mari jucători din piața serviciilor stomatologice din România.

1. Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?

Urmărește-ne și pe Google News

Un produs sau un serviciu premium trebuie să ofere o experiență excepțională clienților. Termenul “premium” oferă garanție și încredere că produsele sau serviciile sunt de calitate. De exemplu, Clinicile Dentare Dr. Leahu oferă pacienților un portofoliu larg de servicii stomatologice, tratamente optime, o echipă de medici stomatologi specialiști, tehnologie de ultima generație și soluții financiare flexibile, tocmai pentru ca pacienții să poată beneficia de o experiență excepțională, la cel mai înalt nivel de calitate.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?

Serviciile și produsele oferite de către echipa SARTO sunt unele excelente. Atât materialele folosite pentru realizarea produselor, cât și modul în care acestea sunt confecționate oferă clienților o imagine de ansamblu extraordinară. În calitate de client, sunt foarte mulțumit și de modul în care am lucrat cu echipa SARTO. Am întâlnit oameni dedicați și pasionați de munca pe care o depun, adevărați profesioniști! Experiența privită în ansamblu a fost una unică, generată de calitate, confort și excelență.

3. Ce recomandări ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?

Un business trebuie să ofere atât produse, cât și servicii de calitate. De la crearea serviciului în sine, până la procesul complex de realizare a acestuia, este necesar ca totul să demonstreze profesionalism și grijă față de client. Pentru mine succesul înseamnă corectitudine, dar și o bună comunicare între medic și pacient. În cadrul clinicilor dentare Dr. Leahu comunicarea este orientată către educație, astfel ne dorim să învățăm oamenii faptul că prevenția dentară necesită o atenție sporită, fiind mult mai ușoară decât tratarea afecțiunilor grave.

Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?

După ce această criză a spulberat întreaga industrie, au rămas deschise pentru urgențe doar clinicile și cabinetele care au putut și și-au dorit să îndeplinească condiții extrem de stricte impuse de autorități. Cu siguranță, cine a reușit să arate putere acum, va putea demonstra aceasta și pe viitor. În perioada de stare de urgenta au fost deschise 300 de unități din aproape 15.000 la nivel național. Cine a trecut examenul pandemiei, cu siguranță este mai puternic acum.

viewscnt
Afla mai multe despre
adrian leahu
sarto