Industria Pay TV din Statele Unite ale Americii ar urma să piardă 10,8 milioane de abonați până în 2021, potrivit unei estimări realizate de compania de cercetare Kagan, informează The Hollywood Reporter.
Potrivit raportului Kagan, companie care face parte din S&P Global Market Intelligence, numărul de gospodării cu abonamente tradiționale multichannel va ajunge la 82,3 milioane până în 2021, arată news.ro.
”Comportamentul de vizualizare aflat în schimbare indică pierderi majore pentru serviciile video tradiționale, iar competitorii se aliniază pentru a obține profit. Totuși, operatorii fac eforturi pentru a menține o pondere majoritară pe piață, în următorii cinci ani”, a explicat Ian Olgeirson, director de cercetare la S&P Global Market Intelligence.
CITEȘTE ȘI FOTO La 27 ani de la primul număr, Anunțul Telefonic amintește: cât costau un apartament, o mașină, un TV Elcrom, un video sau o butelie în 1992Încasările companiilor de televiziune cu plată din primul trimestru au luat prin surprindere analiștii, întrucât numărul de abonați a fost mai mic decât se așteptau.
Kagan anticipează ”scăderi accelerate a abonamentelor tradiționale multichannel până la 82,3 milioane” până în 2021.
Compania prevede, de asemenea, că numărul gospodăriilor care vor alege să primească programe video de la servicii virtuale precum SlingTV și Playstation Vue și alți noi competitori va ajunge la aproape 11 milioane.
Compania de cercetare anticipează și o creștere a numărului de gospodării care se vor baza numai pe conținut online autoagregat. Numărul ar urma să ajungă la aproape 18 milioane în 2021, ceea ce reprezintă 14% din totalul gospodăriilor ocupate.