Google a suspendat reclamele site-ului de revânzare de bilete Viagogo, după ce au fost făcute mai multe plângeri privind comercializarea tichetelor la suprapreț, scrie BBC.
Autoritatea pentru concurență și piețe va da în judecată site-ul, pentru că nu a făcut suficient de multe eforturi în a-și schimba practicile de business, scrie News.ro.
Anul trecut, Football Association, UK Music și membri ai parlamentului britanic au semnat o scrisoare deschisă adresată conducerii Google, prin care cerea să blocheze reclamele site-ului Viagogo.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Google a transmis miercuri: „Când oamenii folosesc platforma noastră pentru a primi ajutor în cumpărarea de bilete, vrem să ne asigurăm că pot avea încredere. Din acest motiv avem politici stricte și luăm măsurile necesare când descoperim că un advertiser se află în afara legii”.
CMA a dat prima dată în judecată Viagogo în august 2018, acuzându-l că încalcă legea privind protecția consumatorului. O curte a cerut companiei să își revizuiască felul în care operează, inclusiv să spună cumpărătorilor ce loc vor primi și dacă există riscul să fie întorși de la intrare.
Acum, CMA susține că Viagogo ignoră aceste cerințe și plănuiește o nouă acționare în justiție.
Autoritatea susține că Viagogo încă transmite mesaje înșelătoare privind disponibilitatea biletelor și adrese incomplete ale firmelor care vând biletele, între altele. Dacă va fi găsită vinovată, compania va fi amendată.