Grupul francez LVMH, proprietarul brandul Louis Vuitton, va deschide la jumătatea lunii februarie primul său restaurant, marcând astfel intrarea pe o nouă piață.
Noul restaurant, denumit Le Cafe V, va fi inaugurat în Osaka, Japonia, într-o clădire de 4 etaje deținută de LVMH.
Grupul ar putea intra și pe piața hotelerieră, după cum a spus recent Michael Burke, director executiv.
În luna noiembrie 2019, LVMH a achiziționat compania americană de bijuterii Tiffany, pentru 16,2 miliarde de dolari. Brandurile de modă și de accesorii, între care Christian Dior, generează cea mai mare parte a profitului LVMH, care este condus de Bernard Arnault, cel mai bogat om din Franța.
Singurul magazin de lux Louis Vuitton din România a avut în 2018 cele mai mari afaceri și cel mai ridicat profit de la lansare, după o performanță similară înregistrată în 2017, în ultimii ani întregul câștig fiind retras de casa de modă pariziană sub formă de dividende.
Datele raportate acum indică pentru anul trecut o cifră de afaceri de 34,3 milioane lei și un profit net de 8,8 milioane lei, cu doar 12 angajați în magazin.
Magazinul este situat în galeria comercială a hotelului de cinci stele JW Marriott din București.
Louis Vuitton a deschis magazinul din România în vara anului 2008 și a fost profitabil în fiecare an.
Louis Vuitton România comercializează celebrele genți Louis Vuitton, ale căror prețuri pot ajunge și la câteva zeci de mii de euro, dar și încălțăminte, articole de voiaj și accesorii.
Marca Louis Vuitton este parte a producătorului de bunuri de lux Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), alături de alte 14 case de modă, precum Fendi, Christian Dior, Celine, Givenchy, Donna Karan, Kenzo. Cele 15 branduri de modă de lux sunt prezente cu 1.566 de magazine la nivel mondial și au o cifră de afaceri anuală de peste 12 miliarde de euro.
Pe lângă divizia de Fashion&Leather Goods, LVMH mai are cinci divizii: Wines&Spirits, Parfumes&Cosmetics, Watches&Jewelry, Selective retailing (ex. Sephora) și Alte Activități (Media, artă, turism).