Ferrari a lansat prima sa colecție vestimentară, oferind fanilor mărcii și supermașinilor sale o gamă de haine contemporane, în cadrul unui eveniment organizat la fabrica din Maranello, transmite Reuters.
Lansarea marchează un pas major în noua strategie a mărcii Ferrari, una dintre cele mai mari investiții ale sale în afara activității auto, prin care compania dorește să genereze aproximativ 10% din profituri în 7-10 ani, scrie News.ro.
Planurile Ferrari de a-și extinde marca includ, de asemenea, redeschiderea unui restaurant în orașul său de reședință Maranello, din nordul Italiei, cu bucătarul deținător de stele Michelin Massimo Bottura.
Modele de haine, ale directorului de creație și fost designer al Armani Rocco Iannone, au fost expuse la fabrica Ferrari din Maranello, pe o pasarelă instalată pe linia de asamblare a mașinilor sale sport, cum ar fi 812 Competizione.
”Dorim să atragem tinerii și femeile. Țintelel noastre nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci și cei care cunosc marca și valorilor acesteia", a spus el.
Iannone, în vârstă de 37 de ani, originar din Calabria, în sudul Italiei, a declarat că a lucrat din greu la țesături, care includ mătase, cu un model imprimat cu marca Ferrari și nailon.
CITEȘTE ȘI Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare"Cele mai multe dintre ele sunt țesături tehnice de înaltă performanță, dar cu o notă de haute-couture", a spus el.
Iannone a descris colecția ca fiind ”fluidă”, cu 80% dintre modele concepute pentru a atrage atât femeile, cât și bărbații, cu dimensiuni cuprinse între XXXS și XXXL.
"Ferrari nu este niciodată o companie nostalgică, este întotdeauna gata să profite de spiritul prezentului și să privească viitorul", a spus el.
Cu prețuri cuprinse între aproximativ 200 de euro (242,12 dolari) pentru tricouri și până la 3.000 de euro pentru haine de top, colecția are un etos ”de lux”.
Cu toate acestea, Ferrari nu își va uita suporterii din Formula 1, chiar dacă reduce cu 50% produsele bazate pe licențe. Compania va vinde în continuare pălării, căni și tricouri îndrăgite de fani.