dressingz.com, social-marketplace pentru fashion de lux second hand, pentru a vinde sau cumpăra articole premium din garderobele personale, a strâns deja o primă rundă de finanțare pre-seed de 300.000 euro și va opta pentru a doua rundă înainte de sfârșitul anului, țintind extinderea pe piața europeană.
Fondatorii Dressingz sunt Romina Tazlaoanu, cu peste 20 ani de experiență în marketing și branding, care a avut rolul de Head of Brand & Convergence la Vodafone, și Alexandru Andrieș, partener fondator Car-Rush, EuCeMananc (acum Tazz by Emag), TaxaTimbru, MyJustice și EzStick.

Dressingz oferă comunității sale de utilizatori posibilitatea de a-și vinde, printr-un proces ușor și sigur, hainele pe care nu le mai poartă. Orice utilizator poate înscrie un articol spre vânzare pe platformă sau în aplicație, cu doar câteva clicuri. Toate produsele de pe platformă sunt verificate de o echipa de specialiști cu experiență în branduri de lux.