Calvin Klein a anunțat că renunță la linia sa de haine prêt-à-porter de lux pentru a se consacra pe moda pentru marele public, ca urmare a unei repoziționări inițiate de casa-mamă PVH.
"Pot confirma că marca Calvin Klein 205W39NYC se va închide", a indicat, pentru AFP, un purtător de cuvânt al lui Calvin Klein. Această etichetă a fost până în prezent dedicată produselor de lux ale casei create în 1968, arată news.ro.
Calvin Klein a prezentat în fiecare anotimp, prin Săptămâna Modei de la New York, o colecție de lux semnată "CK".
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În august 2016, grupul PVH l-a cooptat pe creatorul belgian Raf Simons, care a lucrat și pentru Dior, cu scopul de a reinventa marca, pentru a compensa evoluția sa după plecarea fondatorului său newyorkez Calvin Klein, în 2002.
Grupul PVH, care controlează de asemenea și casa Tommy Hilfiger, a anunțat deja la începutul lui ianuarie o reproiectare strategică și schimbarea numelui mărcii Calvin Klein 205W39NYC, precum și închiderea anul acesta a magazinului emblematic de pe Madison Avenue, din Manhattan. El a ales să renunțe complet la acest segment și, potrivit site-ului de specialitate Women's Wear Daily, a concediat 100 de persoane la New York și Milano.
În 2017, ansamblul produselor vândute sub marca Calvin Klein, vestimentație și parfumuri, ceasuri și ochelari, au reprezentat o cifră de afaceri de 9,1 miliarde de dolari.