Numărul românilor care își fac nunta și luna de miere în destinații exotice a crescut cu 20% în ultimul an, iar între cele mai căutate destinații sunt Mauritius, Maldive sau Seychelles, arată un comunicat emis vineri de Eturia, touroperator specializat pe destinații exotice.
”Atât nunta, cât și luna de miere rămân două momente cheie în viața fiecăruia dintre turiștii noștri, cu atât mai mult cu cât, în ultimul an, sesizam o creștere de 20% pe acest segment comparativ cu 2018. În calitate de agenție specializată în vacanțe personalizate observăm cum se conturează o categorie tot mai mare de clienți care preferă o nuntă restrânsă, urmată firesc de o săptămână de miere într-o destinație exotică versus o nuntă costisitoare în România. Astfel, turiștii noștri sunt din ce în ce mai dornici să marcheze acest eveniment din viața lor într-un loc paradisiac, precum Mauritius, Maldive sau Seychelles și își aliniază dorințele cu trendul mondial, marcând acest eveniment special într-o locație selectă, exotică, cu servicii multiple incluse”, a declarat Sorin Stoica, CEO Eturia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Printre destinațiile-vedetă alese de turiști pentru organizarea unei nunți sau pentru petrecerea lunii de miere, specialiștii Eturia recomandă insulele Oceanului Indian (Maldive, Mauritius, Seychelles), Republica Dominicană sau Cuba, Brazilia, Filipine și Argentina, scrie News.ro.
"Se constată un trend al organizării nunților pe insule exotice, ce oferă peisaje de vis (Maldive, Mauritius, Seychelles), în vreme ce pentru luna de miere, tinerii căsătoriți preferă și circuite în locații cosmopolite, animate (Brazilia, Argentina, Costa Rica). Costurile aferente unor astfel de vacanțe tematice pornește de la 3.050 euro de persoană, dar include servicii extra, pe lângă asigurări complexe de călătorie și transport", arată reprezentanții touroperatorului.
Printre serviciile de care beneficiază un cuplu atunci când alege un pachet de nuntă într-o destinație exotică, sunt: cazare într-o locație exclusivistă, organizator personal pentru eveniment; locație specială pentru eveniment și decorarea acesteia; mic-dejun festiv în dormitor în ziua următoare evenimentului; buchetul miresei; butoni pentru mire; tortul miresei; camera separată pentru mireasă în ziua nunții; sticla de șampanie și canapés după ceremonie; servicii de coafor și machiaj pentru mireasă.
De asemenea, mai sunt incluse: tratament spa pentru mireasă, ce include manichiură și pedichiura luxury, masaj; tratament spa și masaj pentru mire; cina festivă cu 4 feluri de mâncare într-o locație privată; decor romantic în camera mirilor și un cadou din partea hotelului.
În ceea ce privește luna de miere, pachetele de vacanță cele mai căutate sunt în locații dintre cele mai diverse, de la exoticele Seychelles, Hawaii, și Bora Bora, până la cosmopolita Argentina. Astfel, tarifele pentru luna de miere pornesc de la 1.200 de euro de persoană (Bali) și ajung până la aproximativ 5.400 euro de persoană (Bora Bora).
Exista și cupluri ce sărbătoresc reînnoirea jurămintelor sau chiar nunta de argint ori aur în aceste locații exotice.
”Important de știut este faptul că experiența ultimilor ani, numărul mare de parteneri locali și relația directă cu marile lanțuri hoteliere ne permite să putem personaliza fiecare element al vacanței, astfel încât tinerii îndrăgostiți să aibă parte de o experiență memorabilă. De asemenea, constatăm în ultima perioadă o deschidere a oamenilor către alte culturi: sunt cupluri care aleg să își organizeze nunțile în stil indian, sau, de ce nu, în locații tropicale precum Zanzibar, Mexico și Hawaii, bucurându-se de tradițiile locale. Totodată, din ce în ce mai multe cupluri aleg să spună 'Da' într-un context adventure, fie sub apă, fie la mare înălțime (în avion sau balon cu aer cald), fapt ce ne provoacă permanent", a mai declarat Sorin Stoica, CEO Eturia.
Eturia, prima agenție de turism din România specializată în vacanțe exotice personalizate, vinde peste 120 de destinații din întreaga lume. Înființată în anul 2007, Eturia are în acest moment peste 57 de angajati și trei sedii în: Bucuresti, Piatra Neamț și Cluj. În anul 2018, Eturia a înregistrat o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, iar în 2019 prevede o creștere de 20% comparativ cu 2018.