Centrul comercial Veranda, care va fi inaugurat pe 27 octombrie, a încheiat contracte de închiriere cu trei noi retaileri: LC Waikiki, Noriel și Gerovital, pentru o suprafață totală de peste 1.715 de metri pătrați.
Magazinul de jucării Noriel va ocupa 556 de metri pătrați și se va afla la parter, iar retailerul de modă LC Waikiki va avea o suprafață de aproximativ 1.124,5 de metri pătrați. Odată cu lansarea centrului comercial Veranda, producătorul de cosmetice Farmec va deschide cel de-al doilea magazin Gerovital din București.
”Veranda mizează pe complementaritatea ofertei comerciale din zona Obor și ne dorim să aducem magazine dintre cele mai diverse, care să întregească lista de retaileri cu care am încheiat deja contracte de închiriere. ”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda.
Mallul va avea o suprafață de aproximativ 30.000 de metri pătrați, la care se adaugă alți 15.000 de metri pătrați de spații verzi.
Veranda va include un hipermaket Carrefour, cu o suprafață de peste 10.000 de metri pătrați și un concept nou, și branduri precum Tati , H&M, CCC, Deichmann, Triumph, Pepco, Yves Rocher, Sephora, Splend’or și Optiblu, Petmag, Diverta și farmaciile Catena și Sensiblu.
În zona de food court se vor afla restaurantele KFC, McDonald’s, Oro Toro, Pizza Colosseum, Salad Box, Starbucks, Sushi Terra, Mesopotamia, Toan’s și Spartan.
Veranda este dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.) în București, în zona Obor, investiția totală ajungând la 60 milioane euro.