Retailerul german Kaufland a deschis astăzi un nou hipermarket la Timișoara, al patrulea din acest oraș și al 105-lea al rețelei din România, iar până la sfârșitul anului va mai inaugura încă două magazine, la Brăila și Arad.
Magazinul din Timișoara va comercializa până la 22.000 de produse.
Kaufland și-a încetinit ritmul de extindere în România în acest an, la doar 5 magazine noi, față de 13 hipermarketuri anului trecut. Retailerul va încheia anul cu o rețea de 107 magazine.
De la începutul anului, Kaufland a mai deschis magazine în Constanța și Sibiu.
Suma medie alocată pentru deschiderea unui hipermarket este între 6 și 9 milioane euro, în funcție de oraș, valoarea terenului sau suprafața magazinului, astfel că investițiile alocate în acest pentru magazine noi se situează între 30 și 45 milioane euro.
Kaufland este cel mai mare retailer din România, cu afaceri de 1,8 miliarde euro anul trecut și peste 14.300 de angajați la sediul central în București, în magazinele deschise precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești si Turda.
Compania este parte a grupului german Schwartz, prezent în România și cu rețeaua de discount Lidl.
Kaufland este prezent cu 1.200 de magazine în 7 țări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia,Croația, Bulgaria și România), iar Lidl activează în 26 de țări europene cu peste 10.000 de magazine.