iHunt Technology Import Export Ploiești, producător sub brand propriu de telefoane mobile, aplică o nouă strategie în actualul context, începând operațiuni de import și comercializare de măști și echipamente de protecție medicale.
Pentru această lună, planul de aprovizionare include 1 milion de măști pentru clienți B2B și finali.
Compania a încheiat anul 2019 cu o ușoară creștere a business-ului, de 1%, la 24,93 milioane de lei, iar profitul net a urcat cu 31,3%, la 633.509 lei.
Minimizarea prezenței brand-urilor chinezești în oferta de telefoane iHunt a condus la diminuarea portofoliului de clienți și, în acest context, la schimbarea strategiei companiei, care s-a concretizat, în urma cercetărilor de piață și o mai bună colaborare cu partenerii furnizori, la introducerea în ofertă a opt noi modele de telefoane.
CITEȘTE ȘI Arena Națională se pregătește IT pentru Euro 2020. Printre ofertanți, grupul Telekom și Datanet Systems"Pe fondul situației epidemiei Covid-19 (coronavirus), poziția concurențială iHunt se întărește, devenind un furnizor european ce îi înlocuiește pe cei din China. În lunile ianuarie-februarie 2020, noi clienți importanți devin parteneri, achiziționând și promovând brandul iHunt pe noi piețe europene (Portugalia, Spania, Republica Moldova). În timp ce aprovizionarea dificilă afectează alți concurenți de pe piața locală și externă, echipa iHunt în China continuă să supervizeze și să controleze îndeaproape comenzile și fluxurile logistice cu cele 10 fabrici partenere, care începând cu jumătatea lunii februarie au reluat activitatea", se arăta recent într-un document.
iHunt technology Import Export Ploiești a fost înființată în anul 2015 și are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Gigantul canadian Celestica, unul dintre cei mai mari furnizori IT la nivel global, declanșează un val de concedieri în RomâniaFirma a început în 2015 cu activitate de distribuire de telefoane mobile fabricate din China, dar din 2017 a început și vânzarea de aparate sub marcă proprie. În 2018, telefoanele marca iHunt reprezentau 80% din vânzările firmei.
În februarie 2018, Profit.ro a anunțat în premieră că iHunt Technology Import Export Ploiești se va lista la cota Aero a Bursei de Valori București, banii atrași în urma operațiunii urmând să susțină dezvoltarea gamei de produse electronice sub brandul iHunt.
“Am decis începerea procedurii de listare la Bursa de Valori București pe piața Aero pentru a atrage în acționariat noi parteneri strategici. Cu banii atrași din listare se dorește dezvoltarea gamei de produse electronice sub brandul iHunt. Vizăm oferirea spre vânzare a unui număr de acțiuni reprezentând între 10% și 25% din companie”, spunea atunci Cezar Cătălin Stroe, șeful companiei și acționar majoritar.
Cinci luni mai târziu, un pachet de 10% din acțiunile iHunt a fost vândut la BVB.