Grupul suedez H&M, prezent în România cu magazinele cu același nume, este cu pregătirile pe final pentru deschiderea primului magazin pe piața locală sub brandul premium COS, compania amplasând deja sigla pe clădirea din Calea Victoriei, dar și un anunț de angajări. Potrivit surselor Profit.ro, deschiderea este programată pentru ultima săptămână din luna mai.
Magazinul este amenajat într-o clădire istorică cu două etaje, restaurată, situată în apropierea hotelului Raddisson.
"Clădirea ce va găzdui COS va fi restaurată complet, păstrând elementele de epocă, și va avea două etaje, care vor găzdui colecții de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și copii", arăta retailerul în cel mai recent comunicat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Brandul COS a fost lansat în 2007 și, până în prezent, a deschis 153 de magazine, în locații atent alese, potrivit companiei. Ca și categorie de preț, se situează la nivelul brandului Massimo Dutti al Inditex (care deține și Zara).
Grupul suedez deține în portofoliu șase branduri: H&M, Cos, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories. În România, compania este prezentă, din 2011, cu 45 de magazine H&M, câteva având inclus și departamentul Home.