Google, parte a grupului Alphabet, testează afișarea de bife verificate lângă anumite companii în rezultatele căutărilor sale, într-o mișcare menită să ajute utilizatorii să identifice sursele verificate și să evite site-urile false, transmite Reuters, citat de News.ro.
Este posibil ca website-uri frauduloase, care uzurpă identitatea afacerilor sau serviciilor oficiale, să apară în rezultatele căutării online, determinând utilizatorii să vadă informații false despre afacere, înșelând utilizatorii și dăunând potențial brandurilor autentice.
”Experimentăm în mod regulat funcții care îi ajută pe cumpărători să identifice afaceri online de încredere și în prezent desfășurăm un mic experiment care arată o bifă lângă anumite companii pe Google”, a spus purtătorul de cuvânt al Google.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Google folosește deja sisteme automate pentru a identifica paginile cu conținut ”înșelător” sau fraudulos și pentru a le împiedica să apară în rezultatele căutării.
The Verge a scris vineri despre testele Google, adăugând că a găsit bife albastre verificate lângă link-urile site-urilor oficiale pentru companii precum Microsoft, Meta și Apple, în rezultatele căutării. Doar unii utilizatori au putut vedea funcția, a spus Verge, indicând că Google nu a lansat încă testul pe scară largă.