GfK, companie de cercetare de piață și de consultanță de marketing, a lansat la Iași un program de dezvoltare destinat viitorilor specialiști în acest domeniu - GfK Research Lab, la final oferindu-le și oportunități de angajare.
Prima serie GfK Research Lab va avea 100 de participanți: 60 în modulul de Procesare de date, 20 în cel de Scripting și 20 în cel de Charting.
Pentru jumătate dintre absolvenți, GfK a pregătit oportunități de carieră pe durată nedeterminată, iar pentru o parte dintre interni burse de merit, precum și posibilitatea de a participa la zile deschise în companie, se arată într-un comunicat al GfK.
“Ne propunem să arătăm tinerilor absolvenți ce înseamnă să lucreze într-o organizație dinamică (...) și cum pot îmbina cunoștințele și abilitățile dobândite în facultate cu competențele necesare unei cariere într-o companie multinațională”, spune Raluca Avramescu, HR manager GfK România.
GfK Global Service Center deservește cele 100 de țări în care GfK este prezent la nivel global și desfășoară activități de procesare de date pentru companiile din grup.
Centrul din Iași a fost deschis în 2004, funcționând drept call center pentru NOP World Italia. În 2005, prin achiziționarea NOP World de către GfK Group, centrul de la Iași a devenit parte a grupului, iar în 2012 acesta a fost absorbit de GfK România. Din ianuarie 2014, a devenit centru global de operațiuni.