Grupul suedez H&M, prezent în România cu magazinele cu același nume, a deschis astăzi primul magazin pe piața locală sub brandul premium COS, pe Calea Victoriei din București, potrivit unui anunț al companiei.
Profit.ro a scris în urmă cu trei săptămâni că deschiderea este programată pentru ultima săptămână din luna mai.
Magazinul este amenajat într-o clădire istorică cu două etaje, restaurată, situată în apropierea hotelului Raddisson. Suprafață totală a magazinului este de 639 metri pătrați.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Clădirea ce va găzdui COS va fi restaurată complet, păstrând elementele de epocă, și va avea două etaje, care vor găzdui colecții de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și copii", arăta retailerul în cel mai recent comunicat.
Brandul COS a fost lansat în 2007 și, până în prezent, a deschis 174 de magazine în 31 de țări, în locații atent alese, potrivit companiei. În privința categoriei de preț, se situează la nivelul brandului Massimo Dutti al Inditex (care deține și Zara).
”Suntem încântați că putem face cunoștință României cu conceptul COS, odată cu lansarea primului nostru magazin din țară. Sperăm că oamenii se vor bucura să exploreze marca, colecția și noul magazin din București”, a declarat Marie Honda, Director Executiv al COS.
Grupul suedez deține în portofoliu șase branduri: H&M, Cos, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories. În România, compania este prezentă, din 2011, cu 45 de magazine H&M, câteva având inclus și departamentul Home.