Noul director al Diviziei Market Management și Comunicare a Allianz-Țiriac este Marilena Bârliga, care și-a început activitatea la 18 septembrie. Ea l-a înlocuit pe Marius Onofrei, care a ocupat această poziție până la finele lunii iunie a acestui an.
De profesie sociolog, Bârliga are o experiență de peste 16 ani în formarea și dezvoltarea de echipe, a activat peste 13 ani în domeniul Marketing Strategic, Brand Management și poziționare de brand.
În ultimii aproape 10 ani a lucrat la Provident Financial Romania, ocupând pozițiile de Marketing Manager, Senior Marketing Manager, Head of Marketing și Marketing Director, conform profilului LinkedIn.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Raluca Țintoiu, CEO-ul care a primit cea mai dură amendă din istoria ASF, a dat în judecată instituția de supraveghereCu o cotă de piață de 13,08% și subscrieri de 1,23 miliarde de lei în 2016, Allianz-Țiriac este cel mai mare asigurător local.
Compania are un capital social de 99,4 milioane de lei, acționarii principali fiind grupul german Allianz - 52,16% și Vesanio Trading Limited (Cipru) - 44,79%, alături de Cristian Constintinescu și Ioan Gavrilă, foști șefi ai companiei, cu participații minoritare.