Grupul Floria, care operează floraria online Floria.ro, rețeaua de florării Floria În Stradă și divizia Floria la Evenimente, a deschis al doilea magazin Floria din cadrul unui centru comercial, la Băneasa Shopping City, după lansarea recentă din AFI Cotroceni, tot în București.
Pentru deschiderea magazinului Floria Băneasa au fost investiți circa 50.000 de euro.
“Floria Băneasa este cel de al doilea magazin pe care îl inaugurăm în cadrul unui centru comercial. Este un pas extrem de important din planul de expansiune al rețelei de florării fizice, cu care plănuim să acoperim, în următorii 2 ani, principalele mall-uri din capitală și din țară. Acordăm o foarte mare atenție procesului de selecție al noilor locații Floria, iar parteneriatul cu Băneasa Shopping City este un proiect strategic, extrem de important pentru Grupul Floria”, declară Andreea Uceanu, General Manager, Rețeaua Floria.
Divizia online, reprezentată de floraria online Floria.ro, rămâne motorul principal de creștere a grupului Floria.
În 2015, Floria a făcut primii pasi către offline, prin deschiderea, în București, a florăriilor Floria În Stradă, din Ion Câmpineanu 22 și Dorobanți.
În ultimii ani, grupul a realizat investiții de 500.000 euro și vizează ca, până la finalul 2017, să devină cel mai important grup de firme din domeniul floristic din România.