Primăria Municipiului București va cumpăra 15.000 de ghiduri turistice și albume cu imagini de prezentare a Capitalei, “în scopul întăririi și promovării imaginii orașului București”, care să fie distribuite la târguri și expoziții din țară și străinătate, ca și la evenimente de amploare, precum congrese sau festivaluri.
“Primăria Municipiului București a elaborat și urmează să implementeze o serie de proiecte menite să contribuie la transformarea Capitalei într-o destinație turistică importantă pe harta Europei. În scopul întăririi și promovării imaginii orașului București, Direcția Cultură, Învățământ, Turism – Serviciul Învățământ, Turism dorește să achiziționeze materiale de promovare despre București de tipul ghidurilor turistice și albumelor cu imagini de prezentare a Bucureștiului, ce vor fi distribuite atât la nivel internațional, cât și național, regional și local, în mediul privat și public, prin participarea la târguri și expoziții de specialitate din țară și străinătate, în cadul evenimentelor de amploare (congrese, conferințe, festivaluri ș.a. cu caracter internațional sau național)”, se arată într-un document oficial.
Viitoarele ghiduri (10.000 de bucăți) și albume (5.000 bucăți) vor fi redactate în limba engleză și vor include monumente, muzee, biserici, dar și restaurante, cafenele, mall-uri.
Și un element apreciat ca extrem de important: Fotografiile trebuie să fie "curate" (termen folosit chiar în documentație - n.r.), mai exact fără fire electrice și coșuri de gunoi.