Grupul de marketing direct Mediapost Hit Mail, controlat de o filială a Poștei Franceze, intră pe piața din România a automatizării voucherelor și cardurilor-cadou digitale, cu o firmă care va furniza, prin intermediul unei platforme IT, astfel de servicii de automatizare a proceselor de achiziție și livrare. Compania și-a fixat ca țintă atingerea unei cifre de afaceri de 20 milioane euro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
“Datorită usurinței în cumpărare, flexibilității și deschiderii lor către o gamă mare de produse, cererea de vouchere și carduri-cadou digitale în România este în creștere. Ne inspirăm din ceea ce se întâmplă în Europa de Vest în această zonă, ceea ce ne ajută să dezvoltăm și să perfectăm soluțiile de generare și trimitere a voucherelor digitale”, a declarat pentru Profit.ro Marian Șeitan, unul dintre fondatorii firmei, denumită Vouchers Depot, cu o participație de 11%.
Compania are un capital social de un milion de lei și este controlată de Mediapost Hit Mail – 75%, alături de Liviu Cosmin Lăcătușu – 11% și Cătălin Bogdan Ciurezu – 3%, potrivit termene.ro.
Investiția în platforma informatică va ajunge la 500.000 euro în anul 2025.
“Dorim să construim, pas cu pas, o platformă capabilă să asigure suport pentru campanii de recompensare, motivare, loializare, activare oriunde în lume și vom începe cu țările europene. Am investit deja 115.000 euro în această platformă informatică și vom continua să investim, ajungând până în 2025 la o investiție de circa 500.000 de euro. Pentru anul 2025, anticipăm atingerea unei cifre de afaceri de 20 milioane de euro, devenind astfel un jucător semnificativ la nivel european”, mai spune Șeitan.
Vouchers Depot face parte din grupul Mediapost Hit Mail, care a avut în 2021 o cifră de afaceri de 49 de milioane de euro, fiind unul dintre liderii piețelor locale de marketing relațional, promoții de consumatori și programe de fidelizare.
Din 2009, grupul Mediapost Hit Mail, activ in România și Bulgaria, este deținut de catre Poșta Franceză, care a consemnat un business de 35 de miliarde de euro in 2021.