EXCLUSIV Elefant Online a inițiat negocieri cu retaileri și companii mari de curierat, ținta fiind extinderea de două sau trei ori a rețelei de pick-up point

EXCLUSIV Elefant Online a inițiat negocieri cu retaileri și companii mari de curierat, ținta fiind extinderea de două sau trei ori a rețelei de pick-up point
scris 22 feb 2019

Elefant Online, administratorul magazinului online elefant.ro, a inițiat negocieri cu retaileri și companii mari de curierat, care dețin numeroase puncte de interacțiune cu clienții, pentru a-și suplimenta considerabil rețeaua punctelor de livrare, denumite pick-up point, ținta fiind extinderea de două sau trei ori a acesteia.

La acest moment sunt 23 de puncte de livrare elefant.ro deschise în România și unul la Chișinău, toate în gestiune proprie.

Urmărește-ne și pe Google News

"Pentru extinderea acoperirii, suntem în discuții cu mai mulți parteneri care au deja rețele foarte mari de puncte de interacțiune cu consumatorii, în întreaga țară, de la curieri importanți și până la retaileri. În urma parteneriatelor pe care le vom încheia în acest an, estimăm o dublare, daca nu chiar o triplare a numărului de puncte de livrare elefant.ro", spune pentru Profit.ro directorul general al companiei, Sergiu Chircă.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Elefant Online se împrumută cu 9%. Retailerul va aduce în curând 1 milion de cărți pentru clienți. Peste jumătate din comenzi vin deja de pe telefonul mobil CITEȘTE ȘI Elefant Online se împrumută cu 9%. Retailerul va aduce în curând 1 milion de cărți pentru clienți. Peste jumătate din comenzi vin deja de pe telefonul mobil

Retailerul Elefant a fost lansat ca o librărie online în 2010. În perioada 2014 - 2016, compania a cunoscut o extindere puternică prin dezvoltarea rapidă a ofertei sale de produse și prin diversificarea modalităților de livrare, prin înființarea mai multor puncte de livrare în mai multe orașe din țară. Un alt pas important în dezvoltarea afacerilor a fost extinderea prezenței în Republica Moldova.

Elefant Online, compania care administrează re­tai­lerul online elefant.ro, a înregistrat în 2017 a­fa­ceri de 130,98 milioane de lei, de la 113,3 milioane de lei în anul precedent.

Pierderile retailerului online au continuat să crească, ajungând la 21,72 milioane de lei, comparativ cu 16,8 milioane de lei în 2016 și 9,7 milioane de lei în 2015.

Fostul premier Ion Sturza, Olif și Catalyst România transferă peste 2 milioane euro către Elefant.ro CITEȘTE ȘI Fostul premier Ion Sturza, Olif și Catalyst România transferă peste 2 milioane euro către Elefant.ro

Elefant Online este controlată de Millenium Gold Resources, deținută de fostul premier al Republicii Moldova Ion Sturza, alături de Olif și Catalyst Romania.

Pentru 2018, compania a anunțat o țintă de afaceri de 32 milioane de euro, cu 15% mai mult față de 2017.

După numărul de comenzi, Elefant.ro este al doilea jucător din piață.

În prezent, cel mai mare retailer online de pe plan local este eMag (Dante International), al cărui acționar majoritar este grupul sud-african Naspers.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
elefant online
puncte de livrare
extindere