Euroins România, parte a grupului bulgar Eurohold, a consemnat anul trecut o creștere a subscrierilor de 27%, la circa 1,28 miliarde de lei, de la 1,007 miliarde de lei în 2018. Asigurătorul anunță pentru acest an lansarea unor noi facilități online pentru clienți.
Astfel, noile facilități vor permite informarea în timp real despre statusul polițelor sau a solicitărilor de despăgubire prin intermediul site-ului web al companiei. În plus, achiziția online de pe pagina web www.euroins.ro a asigurărilor destinate locuinței, a celor industriale, precum și a altor produse va fi simplă, iar site-ul va avea și o versiune pentru mobil ușor de folosit.
"Euroins România lucrează, de asemenea, la dezvoltarea de facilități pentru evaluările video RCA și CASCO (video-constatare), ceea ce va face procesul general de gestionare a dosarelor de daună mai ușor de utilizat și mai rapid. Facilitațile call center vor fi, de asemenea, îmbunătățite. În momentul de față, compania este aliniată la condițiile legale de deschidere a dosarelor de daună și la emiterea ofertelor (în termen de 30 de zile de la emiterea cererii de despăgubire) către părțile vătămate și service-uri, dar ne așteptăm ca aceste termene să mai fie scurtate", se arată într-un comunicat al asigurătorului.
CITEȘTE ȘI Roșu, ASF, către Euroins și City Insurance, care dețin 70% din piața RCA: Refaceți-vă profilul de risc. Altfel, va fi complicat să rezistați pe piațăModificările menționate anterior vor fi complet implementate în prima jumătate a anului 2020.
Euroins a fost înființată în 1994 sub denumirea Asitrans și practică doar asigurări generale. Din 2007, asigurătorul român este controlat de Euroins Insurance Group PLC – 98,5%, parte a grupului bulgar Eurohold, alături de 35 de acționari persoane fizice - 1,49% și 4 acționari persoane juridice - 0,01%.
La finele anului 2018, Euroins Romania avea un capital social de 532,82 milioane de lei, controlat de Euroins Insurance Group (EIG) - 98,5%.