Dante International, operatorul eMAG, cel mai mare retailer online local, și-a bugetat investiții de peste 50 milioane de euro, bani care vor fi alocați în dezvoltarea tehnologiei și noi showroom-uri, precum și în zona de resurse umane, a declarat șeful companiei, Iulian Stanciu.
“eMAG a devenit o destinație atât pentru clienți, cât și pentru orice comerciant și pentru oameni talentați. Acționăm într-o piață globală și suntem conectați la tendințele globale, în care regula jocului este să inovezi mereu pentru a fi relevant. Asta presupune o investiție constantă, prin care le oferim clienților o experiență foarte bună de shopping, angajaților un loc care le pune în valoare talentul și partenerilor o platformă prin care își pot crește business-ul într-o economie care se schimbă rapid” a afirmat Stanciu.
Investițiile realizate în 2016 au atins la 50 milioane de euro, din care 24 milioane de euro au susținut dezvoltarea tehnologiei eMAG și 23 de milioane extinderea internațională.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Un milion de euro a fost investit în dezvoltarea logistică și 2 milioane de euro în dezvoltarea angajaților prin participări la conferințe și training-uri internaționale și programe speciale de formare, precum Talent Internship sau Future 25.
Cu bugetul alocat pentru acest an, investițiile în eMAG din perioada 2015 – 2017 însumează 150 milioane de euro, potrivit lui Stanciu.
În acest an, oferta eMAG va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse prin diversificarea unor categorii foarte dinamice, care atrag tot mai mulți clienți online, și anume Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii și jucării, Sport și Fashion.
Creșterea ofertei din aceste categorii va fi susținută și de parteneri eMAG Marketplace, care vor avea acces la servicii pentru creșterea vâzărilor și îmbunătățirea experienței oferite clienților.
“Ecommerce-ul este încă la început în România, cu un potențial semnificativ de creștere an de an, iar eMAG Marketplace reprezintă cea mai mare oportunitate pentru orice comerciant care vrea să crească. Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7.000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare și showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia și micii producători români înscriși în programul Deschide România,” a spus Stanciu.
Dacă în 2016 vânzările generate de sellerii din eMAG Marketplace reprezentau 19% din totalul vânzărilor generate de eMAG, în 2017 acestea vor crește accelerat și vor reprezenta aproximativ 29% din vânzările generate.
Pentru îmbunătățirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poșta Română și va extinde rețeaua de showroom-uri din țară, până la finalul anului 2017.
CITEȘTE ȘI DOCUMENT Adrian Diță, director la Vodafone și Telekom, a fost propus la șefia ANCOMDe asemenea, eMAG va extinde la nivel național și serviciul de livrare în 2 ore în orașele cu showroom și va introduce opțiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.
În plus, eMAG pregătește un card de credit pentru cumpărături, în a doua jumătate a anului, plus pachete turistice standard.
Echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG și Conversion, PC Garage, Depanero și FashionDays) însumează 3.822 oameni, din care 650 se ocupă de dezvoltarea IT.