eMAG își lichidează firma de call center înființată anul trecut, după o cerere respinsă de ajutor de stat

eMAG își lichidează firma de call center înființată anul trecut, după o cerere respinsă de ajutor de stat
scris 9 oct 2018

Firma de call center înființată în 2017 de eMAG, cel mai mare retailer online local, eMag Business Process Office, a intrat în dizolvare voluntară.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Înființată în iunie 2017, acționarii firmei sunt Dante International și Iulian Stanciu.

Urmărește-ne și pe Google News

În vara anului trecut, după înființarea firmei, eMag Business Process Office a cerut un ajutor de stat în sumă de peste 9,2 milioane lei, asumându-și crearea a aproape 240 de noi locuri de muncă, dar solicitarea i-a fost respinsă de directorii din Ministerul Finanțelor.

Curierul controlat de eMAG și-a triplat afacerile, dar a trecut pe pierdere pentru prima oară în ultimii 3 ani CITEȘTE ȘI Curierul controlat de eMAG și-a triplat afacerile, dar a trecut pe pierdere pentru prima oară în ultimii 3 ani

eMag Business Process Office a fost înființată pentru activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center), asociați fiind Dante International (care operează eMag.ro) cu 99,98% și omul de afaceri Iulian Stanciu - 0,02%.

Stanciu deține peste 20% din Dante International, diferența revenind grupului sud-african Naspers.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag business process office
lichidare
ajutor de stat
iulian stanciu