eMAG aplică o nouă strategie și lansează un serviciu suplimentar și cu plată de livrare

eMAG aplică o nouă strategie și lansează un serviciu suplimentar și cu plată de livrare
scris 12 iun 2020

eMAG, cel mai mare retailer local online, administrat de Dante International, aplică o nouă strategie și lansează Genius, un serviciu de cumpărături cu livrare a doua zi, pentru comenzi plasate până seara târziu și perioadă de retur gratuită dublată la 60 de zile, dar deocamdată numai în București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța și Iași.

Pentru acest serviciu, compania va percepe 8,25 lei pe lună, plătibil anual. 

Urmărește-ne și pe Google News

“Lucrăm de câțiva ani la acest serviciu. Pentru lansarea acestui serviciu, am investit în dezvoltarea gamei de produse, a serviciilor de livrare rapidă, inclusiv în extinderea rețelei easybox, care a ajuns la 500 de lockere, precum și în depozite uriașe pentru a gestiona o gamă mare de produse. Probabil acesta este cel mai important serviciu lansat până acum de eMAG", spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Profit.ro a anunțat recent că eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, introducând în platforma de vânzări primele produse din categoria băuturi comercializate exclusiv de către companie, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 ani.

Șeful eMag pregătește schimbări la Fashion Days: Extinde brandul în alte țări și se gândește să deschidă magazine offline CITEȘTE ȘI Șeful eMag pregătește schimbări la Fashion Days: Extinde brandul în alte țări și se gândește să deschidă magazine offline

Cu vânzări de peste 5 miliarde de lei în 2019, șeful eMAG spune că ambițiile conducerii retailerului sunt foarte mari, în linie cu strategia de creștere a prezenței în categoriile de bunuri de larg consum, obiectivul fiind poziționarea, în următorii 3-5 ani, printre cei mai importanți jucători din piață.

Șeful eMAG recomandă autorităților să introducă vouchere de instruire digitală pentru fiecare cetățean. Liviu Drăgan, șeful Druid: cele 3 lucruri de care are nevoie un startup pentru a se impune CITEȘTE ȘI Șeful eMAG recomandă autorităților să introducă vouchere de instruire digitală pentru fiecare cetățean. Liviu Drăgan, șeful Druid: cele 3 lucruri de care are nevoie un startup pentru a se impune

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, ultimul cu o participație sub 20%.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
bauturi