eMAG, cel mai mare retailer local online, administrat de Dante International, aplică o nouă strategie și lansează Genius, un serviciu de cumpărături cu livrare a doua zi, pentru comenzi plasate până seara târziu și perioadă de retur gratuită dublată la 60 de zile, dar deocamdată numai în București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța și Iași.
Pentru acest serviciu, compania va percepe 8,25 lei pe lună, plătibil anual.
“Lucrăm de câțiva ani la acest serviciu. Pentru lansarea acestui serviciu, am investit în dezvoltarea gamei de produse, a serviciilor de livrare rapidă, inclusiv în extinderea rețelei easybox, care a ajuns la 500 de lockere, precum și în depozite uriașe pentru a gestiona o gamă mare de produse. Probabil acesta este cel mai important serviciu lansat până acum de eMAG", spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu vânzări de peste 5 miliarde de lei în 2019, șeful eMAG spune că ambițiile conducerii retailerului sunt foarte mari, în linie cu strategia de creștere a prezenței în categoriile de bunuri de larg consum, obiectivul fiind poziționarea, în următorii 3-5 ani, printre cei mai importanți jucători din piață.
CITEȘTE ȘI Șeful eMAG recomandă autorităților să introducă vouchere de instruire digitală pentru fiecare cetățean. Liviu Drăgan, șeful Druid: cele 3 lucruri de care are nevoie un startup pentru a se impuneeMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, ultimul cu o participație sub 20%.