RAPORT Apetitul pentru tranzacții al companiilor din tehnologie, mass media și telecomunicații este în scădere

RAPORT Apetitul pentru tranzacții al companiilor din tehnologie, mass media și telecomunicații este în scădere
scris 9 ian 2019

Doar 42% dintre companiile din tehnologie, mass media și divertisment și telecomunicații, la nivel global, intenționează să programeze fuziuni și achiziții (M&A) pentru următoarele 12 luni, conform studiului EY Global Capital Confidence Barometer (CCB).

Raport EY este bianual și implică peste 2.600 de manageri din sectoarele menționate, din 45 de țări. Intențiile de materializare a tranzacțiilor pe termen scurt sunt cele mai numeroase în rândul companiilor cu venituri mai mari de 1 miliard de dolari americani - 65% dintre respondenți spun că planifică o achiziție pentru următoarele 12 luni, potrivit raportului.

Urmărește-ne și pe Google News

”Schimbările rapide în domeniul reglementărilor și de la nivel politic determină unele companii să-și suspende intențiile de tranzacționare, să re-evalueze impactul și să își intensifice eforturile de lobby”, se arată în comunicat.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Astfel, 49% dintre manageri au declarat că intervențiile guvernamentale sau de reglementare, revizuirile concurențiale sau antitrust, creșterea nivelului de protecționism și constrângerile din politicile comerciale au reprezentat principalele cauze care au dus la eșuarea tranzacțiilor, scrie News.ro.

Investitorii sunt tot mai îngrijorați că profiturile companiilor americane ar putea scădea în 2019 CITEȘTE ȘI Investitorii sunt tot mai îngrijorați că profiturile companiilor americane ar putea scădea în 2019

Studiul arată, de asemenea, că managerii știu să-și impună disciplina de a abandona anumite tranzacții, atunci când condițiile dificile demonstrează că acestea nu mai au sens.

Un procent de 96% dintre respondenți au afirmat că au anulat sau nu au ajuns să încheie o tranzacție în ultimele 12 luni – procent în creștere față de 76% consemnat în precedentul studiu EY.

”Intensificarea procesului de inovare și creșterea cererii tot mai specializate determină continuarea marilor tranzacții cu potențial ridicat de tranformare a industriei, în pofida apetitului scăzut pentru achiziții la nivel global - 40% dintre executivii din tehnologie spun că intenționează să facă achiziții în următoarele 12 luni. Deși volumul tranzacțiilor a fost ușor mai scăzut, valoarea totală a tranzacțiilor înregistrate până la sfârșitul anului 2018 a crescut cu 42% față de perioada similară din 2017”, se arată în comunicat.

viewscnt
Afla mai multe despre
tehnologie
mass media
ey
tranzactii