Grupul românesc Austral, unul dintre principalii jucători de pe piața produselor de birotică și papetărie, a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 16 milioane euro, în creștere cu 6,6% față de 2015, reiese din datele transmise marți de companie, care estimează că în acest an grupul va obține o majorare a afacerilor de 12%.
“2016 a fost, pentru Austral, începutul unui proces de optimizare pe care îl continuam în 2017. Ne-am îmbunătățit o parte dintre procesele de lucru interne, bazându-ne pe piloni noi, mai performanți, iar rezultatele s-au văzut deja pe parcursul primului an”, spune directorul general al Austral, Mihai Georgescu.
Pentru 2017, grupul Austral și-a propus o creștere de 12% a cifrei de afaceri și continuarea optimizării rezultatelor din punct de vedere al profitabilității, scrie News.ro.
Pentru anul acesta, proiectele principale ale companiei sunt legate de extinderea portofoliului de produse cu categorii noi (scule electrice si unelte), respectiv adăugarea de noi branduri și tipuri de produse în categoriile imagine și identitate, produse administrative și de curățenie.
În prezent, structura vânzărilor Austral Trade se bazează în proportie de 90% pe achiziții făcute de companii. Compania își propune să crească ponderea comenzilor online, unde clienții pot avea acces în timp real la istoricul lor de achiziții, ceea ce, apreciază Mihai Georgescu, “poate fi un instrument de lucru util pentru companii în procesele lor interne de evaluare a volumelor și programare a bugetelor”.
Cu un capital 100% românesc, grupul Austral cuprinde companiile Austral Trade, unul din principalii furnizori locali de produse si solutii destinate biroului, respectiv Scribant Distribution, reprezentant autorizat și importator de instrumente de scris Schneider GmbH în România.
Companie este activă pe piața din România de 23 de ani. Austral distribuie în România peste 5.000 de produse de birotică și papetărie și are 140 de angajați.