Financial Times: Industria vehiculelor electrice - o bulă pe cale să explodeze în urma coliziunii cu realitatea

Financial Times: Industria vehiculelor electrice - o bulă pe cale să explodeze în urma coliziunii cu realitatea
scris 18 apr 2021

Industria autovehiculelor electrice și sectoarele economice conexe trec prin momente dificile după o perioadă de exuberanță. Luna trecută, la un moment dat, acțiunile Tesla s-au depreciat cu peste 11%, iar cele ale competitoarei sale chineze, Nio, cu 13 procente. Iar acesta pare a fi doar începutul, avertizează Financial Times.

Pe 21 ianuarie, jurnaliștii reputatei publicații economice au alcătuit un sheet Google (vezi document), care conține toate cotațiile producătorilor de autovehicule electrice și ale industriilor conexe.

Urmărește-ne și pe Google News
Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri CITEȘTE ȘI Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Concluzia FT, analizând evoluția respectivelor cotații: Firme fără venituri și fără producție au fost estimate la mai multe miliarde de dolari, în timp ce companiile auto tradiționale, producătoare de vehicule electrice viabile, precum Ford și General Motors, s-au chinuit să obțină o evaluare reprezentând veniturile multiplicate subunitar.

Pierderea totală a a sectorului din punct de vedere al capitalizării de piață a fost de 730 miliarde de dolari în mai puțin de o lună.

Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025 CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025

Jurnaliștii Financial Times susțin că industria autovehiculelor electrice s-a transformat într-o bulă, care deja a explodat.

“Singura întrebare rămasă este când va fi atins nivelul inferior? Având în vedere că producătorii de automobile tradiționali sunt cotați la o valoare de 0,5 ori veniturile obținute, iar celelalte companii la una de 14,4 ori veniturile, s-ar putea ca acesta să fie doar începutul”, afirmă publicația economică.

viewscnt
Afla mai multe despre
autovehicule
electrice
bulă
cotații