ANAF vrea acces, pentru activitatea de control, la o bază de date cu 120 milioane de companii din toată lumea

ANAF vrea acces, pentru activitatea de control, la o bază de date cu 120 milioane de companii din toată lumea
scris 4 feb 2016

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) vrea să cumpere, pentru activitatea de control a instituției, servicii de acces la o bază de date care va conține informații despre aproximativ 120 milioane de companii, localizate în 200 de state de pe toate continentele. Prețul abonamentului pe 4 ani a fost estimat la 1,88 milioane de lei, respectiv circa 100.000 de euro pe an.

Baza de date va permite accesul la rapoartele standard ale companiilor (anuale, semestriale etc.), în care sunt prezentate informații privind codurile CAEN, numărul de angajați, stare curentă (activ, inactiv), date generale despre companie, afiliați, informații financiare (cifra de afaceri, profit și altele pentru cel puțin 5 ani consecutivi) aferente activității derulate din contul de profit și pierdere, bilanț, alte situații financiare și alte date.

Urmărește-ne și pe Google News

În cazul companiilor multinaționale, ANAF vrea acces la date despre grup (diagrama grupului, sucursale, filiale, sedii permanente etc), afiliați pe categorii de dețineri, directe și indirect, procent din dețineri, acționariat și consiliu de administrație, cu prezentarea tuturor interpușilor până la deținătorul final.

Evenimente

20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum

Baza de date va permite căutarea de informații după criteriul geografic (România, Uniunea Europeană, internațional – cel puțin SUA, Canada, America Centrală și de Sud, Asia – cel puțin Japonia, China, după numele companiei, indicatori financiari, număr de angajați și coduri CAEN.

De asemenea, baza de date va conține informații despre legislația aferentă prețurilor de transfer în alte jurisdisdicții fiscale.

Cine și în ce condiții pregătește dosarul prețurilor de transfer, în 2016 CITEȘTE ȘI Cine și în ce condiții pregătește dosarul prețurilor de transfer, în 2016

“Actualizarea bazei de date se va realiza online ori de câte ori vor exista date noi disponibile, acest fapt fiind obligația prestatorului”, se arată în caietul de sarcini al licitației.

Cu o durată de 4 ani, contractul a fost estimat la 1,88 milioane de lei, fără TVA.

Finanțarea proiectului va fi asigurată din fondurile ANAF.

viewscnt
Afla mai multe despre
anaf
baza de date
acces
companii
control