Importatorul și distribuitorul de suplimente alimentare Secom a recrutat-o pe funcția de director de resurse umane pe Mirela Popescu, fost HR Business Partner în cadrul rețelei private de sănătate Regina Maria, a anunțat Secom.
Cu o experiență de 12 ani în domeniul resurselor umane și opt ani în poziții de management, Mirela Popescu a deținut anterior funcția de HR Business Partner în cadrul rețelei private de sănătate Regina Maria și HR Manager la BIGOTTI.
Mirela Popescu va fi responsabilă de dezvoltarea strategiei de resurse umane a companiei, coordonarea proceselor de recrutare, dezvoltarea și susținerea performanței angajaților și alinierea politicii de personal la obiectivele de business ale companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La nivel național, Secom are 119 angajați, în creștere cu 55% față de finalul anului 2013.
Anul acesta, compania a demarat un proces de investiții care vizează extinderea sediului administrativ, a spațiului dedicat depozitului și lansarea de noi magazine. În luna octombrie, Secom a lansat un magazin propriu în Brașov, în urma unei investiții de 40.000 de euro, și a ajuns la o rețea de 7 unități.
Compania Secom este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, cu afaceri de peste 10 milioane euro. În prezent, portofoliul Secom cuprinde peste 250 de suplimente alimentare naturale și 35 de fito-dermatocosmetice.
Secom este deținută de soții Lucia și Andrei Costea.