Grupul Logo, cel mai mare furnizor independent de software din Turcia, care a cumpărat în urmă cu un an firma TotalSoft, producător de software din România, a decis acum să nu schimbe denumirea firmei preluate, ci să păstreze pe piața locală brandul TotalSoft, deja cunoscut în relațiile comerciale. În acest sens, vehicului prin care au cumpărat firma anul trecut, Logo Software Investment Voluntari, își va schimba denumirea în Total Soft din ultima zi a acestui an, relevă documente analizate de Profit.ro.
Păstrarea brandului va fi reglementată, formal, prin fuziunea celor două firme.
Cumpărarea TotalSoft de către grupul turc a presupus o tranzacție de peste 30 milioane euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Logo Software Investment a fost înființată în august 2016 și este vehiculul prin care grupul turc Logo a preluat, o lună mai târziu, producătorului român de aplicații software Total Soft.
“Fuziunea între Total Soft și compania locală Logo Software Investment (deținută de Logo Turcia) este doar o formalitate administrativă care nu va afecta în niciun fel activitatea sau angajații companiei”, au transmis reprezentații Total Soft pentru Profit.ro.
La momentul cumpărării, Total Soft era controlată, de 10 ani, de fondul elen de investiții Global Finance (Grecia). În acționariat era prezent și Liviu Drăgan, fondatorul companiei, care deținea o participație sub 10%.
În urma fuziunii, activele și datoriile Total Soft vor fi transferate către Logo Software Investment. Total Soft va fi radiată de la Registrul Comerțului, iar angajații companiei vor fi transferați către Logo Software Investment, firmă care, așa cum a fost menționat, își va schimba denumirea.
Anul trecut, Total Soft a consemnat o cifră de afaceri de 99,02 milioane de lei, de la 94,8 milioane de lei în 2015. Profitul net a scăzut de la 2,92 milioane de lei, în 2015, la 2,89 milioane de lei, la finele anului trecut.
Noul CEO al Total Soft, Yusuf Onder Eren, a anunțat recent că activitatea companiei va fi reorganizată în două divizii separate pînă la finele acestui an.
“Obiectivul meu principal este reorganizez TotalSoft în două divizii separate de afaceri, fiecare cu propria echipă de anagajați. Una dintre divizii este cea de Enterprise Application Solution (EAS), care furnizează soluții dedicate companiilor și care va viza cu precădere piața din România, iar cea de de-a doua va fi Financial Services Unit, al cărei produs principal va fi Charisma Leasing, soluție cu un portofoliu semnificativ de clienți pe plan local și internațional. Decizia este motivată de potențialul de creștere”, a afirmat noul șef al Total Soft în cadrul primei sale întâlniri cu media.
Fiecare divizie va fi condusă un director executiv, care va raporta către directorul general al companiei. Divizia EAS este condusă este Dania Șelaru, în timp ce pentru cealaltă divizie procesul de recrutare este în curs, a spus Eren.
Pe lângă reorganizarea companiei, noul șef al Total Soft spune că societatea va dezvolta o serie de unor produse de bază, standardizate, ușor de implementat, în condițiile în care firma vrea să intre și piața IMM-urilor.