Hotelul Kassiopi Resort Corfu, parte a lanțului hotelier Memento Hotels deținut de Christian Tour, unul dintre cei mai mari touroperatori din România, estimează în acest an afaceri de 3 milioane de euro, cu 10% mai mari decât în 2017, a declarat pentru News.ro Roxana Vișan, noul director general al hotelului, care a mai precizat că aproximativ o treime dintre turiștii care se cazează în hotel sunt români.
”Pentru întregul an estimăm 55.000 de turiști și un grad de ocupare de aproximativ 85%, la o medie pe șase luni, începând cu luna mai. Circa 30% din clienți sunt români, restul vin din Polonia, Marea Britanie, Rusia, Italia și Germania”, a declarat pentru News.ro Roxana Vișan, administratorul hotelului Memento Kasioppi Resort.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Șapte nopți în plin sezon la hotelul din Corfu ajung la 690 de euro de persoană pentru camerele standard. Prețul include șapte nopți de cazare în regim all inclusive, transport cu avionul, transfer de la aeroport și asistență turistică în limba română. Pentru cei care optează să călătorească cu autocarul tarifele sunt în jur de 600 euro de persoană.
Resortul are 107 camere și o capacitate de cazare de aproximativ 350 de persoane.
De asemenea, administratorii Christian Tour, frații Cristian și Marius Pandel, au investit aproape un milion de euro în renovarea hotelului din insula grecească, atât în interiorul camerelor, cât și la exterior, în piscinele pe care le deține.
”Obiectivele noului management în acest an sunt: creșterea cifrei de afaceri, îmbunătățirea serviciilor, diversificarea facilităților oferite clienților, precum și creșterea vizibilității în segmentul de online. Noi ne dorim ca resortul să devină un brand pe insulă”, a precizat Roxana Vișan.
Din 2018, Memento Hotels aparține de Memento Group Holding din Olanda, holding din care face parte și Christian Tour, asigurând managementul și dezvoltarea lanțului hotelier în Spania, Turcia și România.
Christian Tour este cel mai mare operator de chartere din România și deține 40 de agenții proprii în România și este prezent peste hotare în Polonia, Serbia, Republica Moldova, Grecia, Turcia, Spania și Statele Unite ale Americii (divizia online).
Touroperatorul a încheiat anul trecut cu vânzări de peste 70 de milioane de euro.