Procesatorul britanic de plăți PayPoint a obținut un profit de 30 milioane de lire sterline (35,2 milioane euro) din vânzarea operațiunilor din România.
Câștigul obținut în urma tranzacției s-a ridicat la 30 milioane de lire, potrivit rezultatelor financiare anuale publicate acum de fostul proprietar al PayPoint România.

PayPoint a intrat pe piața românească în 2007, prin achiziția distribuitorului local de produse și servicii pre-plătite pentru telefonie mobilă Pay Store SRL, redenumit ulterior PayPoint Services SRL.
În 2017, compania britanică s-a extins pe piața locală prin preluarea pachetului integral de acțiuni al Payzone România, într-o tranzacție de aproximativ 2,1 milioane de euro.
Cele două subsidiare au fuzionat în 2020, sub umbrela PayPoint Services, la puțin timp după ce compania britanică a anunțat semnarea acordului de vânzare cu Innova.

PayPoint România este principalul operator de încasare plăți, încărcare electronică și transfer de bani în puncte comerciale la nivel național, cu o cotă de piață de 24%.
Compania, care operează în continuare sub brandul PayPoint, a achiziționat recent aplicația de plăți digitale pentru transportul în comun 24pay de la PTP Online.