Procesatorul britanic de plăți PayPoint a obținut un profit de 30 milioane de lire sterline (35,2 milioane euro) din vânzarea operațiunilor din România.
Câștigul obținut în urma tranzacției s-a ridicat la 30 milioane de lire, potrivit rezultatelor financiare anuale publicate acum de fostul proprietar al PayPoint România.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, Market Analyst eToro: Retailerii nu au putut să transfere costurile mari către clienții finali. Deja prețurile au crescut foarte multPayPoint a intrat pe piața românească în 2007, prin achiziția distribuitorului local de produse și servicii pre-plătite pentru telefonie mobilă Pay Store SRL, redenumit ulterior PayPoint Services SRL.
În 2017, compania britanică s-a extins pe piața locală prin preluarea pachetului integral de acțiuni al Payzone România, într-o tranzacție de aproximativ 2,1 milioane de euro.
Cele două subsidiare au fuzionat în 2020, sub umbrela PayPoint Services, la puțin timp după ce compania britanică a anunțat semnarea acordului de vânzare cu Innova.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Radu Puiu, analist XTB România: Prețul cerealelor este foarte aproape de maximele istorice. În Europa, situația este mai gravă decât în SUAPayPoint România este principalul operator de încasare plăți, încărcare electronică și transfer de bani în puncte comerciale la nivel național, cu o cotă de piață de 24%.
Compania, care operează în continuare sub brandul PayPoint, a achiziționat recent aplicația de plăți digitale pentru transportul în comun 24pay de la PTP Online.