Firma QAZ Fashion Retail, care deține în România franciza Lanidor, cel mai mare retailer portughez de haine pentru femei, va deschide al doilea magazin de pe piața locală în mall-ul Sun Plaza din București, spre sfârșitul verii. Pe termen lung, compania intenționează să dezvolte Lanidor la nivel național și să aducă pe piața locală GLOBE un brand exclusivist din segmentul de lux aflat în portofoliul retailerului portughez.
„Cel mai probabil, magazinul va fi deschis la sfârșitul verii, proiectul fiind deja demarat. Un nou magazin ne va ajuta să creștem vânzările și să ajungem la cifra de afaceri estimată pentru 2017, de 250.000 euro. Pe termen lung ne dorim să deschidem câte două magazine noi pe an, iar în funcție de rezultate să aducem în România și alte branduri din portofoliul LANIDOR”, spune Adrian Dumitrescu, managing partner QAZ Fashion Retail.
Brandul Lanidor, aflat la etajul unu al mall-ului ParkLake, a intrat în România sub formă de franciză deținută de către firma QAZ Fashion Retail, în luna septembrie 2016, și se încadrează la categoria industriei de modă premium. La nivel internațional, brandul Lanidor, cel mai mare retailer portughez de haine pentru femei, este prezent cu unități deschise în zece țări din Uniunea Europeană, dar și din afara continentului, România fiind cea de-a 11-a țară în care brandul de modă este disponibil.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lanidor desfășoară în perioada 15 ianuarie – 28 februarie 2017 campania Winter Sales, cu reduceri de până la 70% pentru colecția Toamnă-Iarnă 2016/2017.
QAZ Fashion Retail preconizează că 40% din colecția Toamnă-Iarnă 2016/2017 va fi vândută în primele două săptămâni de campanie, datorită ninsorilor din ultima săptămână.
Noua colecție LANIDOR Primăvară-Vară 2017 va fi disponibilă în magazin începând cu luna februarie.
Firma QAZ Fashion Retail este deținută de antreprenorii Adrian Dumitrescu și Cătălin Gherasim.
Povestea brandului Lanidor a început în 1966, în Portugalia, odată cu decizia proprietarului fabricii care producea fire pentru tricotaje, de a deschide un magazin de prezentare pentru a-și vinde produsele mai ușor. Începând cu anii 80, lanțul de magazine Lanidor a început să intre pe segmentul de îmbrăcăminte pentru femei „ready-to-wear”.