Banca Națională a României (BNR) a anulat licitația organizată pentru cumpărarea unei aplicații destinată managementului resurselor umane și salarizare, procedură estimată la 1,85 milioane de lei, fără TVA, pentru 12 luni. Decizia a fost luată din cauză că ofertele depuse sunt inacceptabile și/sau neconforme.
Ofertele au fost depuse de Romanian Software, Kapsch, Prodinfo Software, Software Imagination&Vision, Red Point Software Solutions și asocierea Mida Soft Business (lider) și TheCon.
Viitoarea soluție software urma să acopere activitatea desfășurată de Direcția resurse umane din BNR și să asigure următoarele funcționalități, respectiv administrare structură organizatorică, administrare de personal, recrutare de personal, managementul performanței, salarizare, perfecționare profesională și dezvoltarea carierei, precum și accesul angajatilor la datele personale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Obiectul contractului presupune achiziția unei soluții software care să asigure funcționalitățile descrise în caietul de sarcini, inclusiv a serviciilor accesorii de instalare, configurare și training, precum și servicii de suport în producție, contractantul urmând să asigure garanția și suportul pentru soluția implementată, conform cerințelor descrise", se arăta în anunțul de licitație.
La finele anului 2019, BNR avea 2.064 de salariați.