Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) și-a lansat contul de Twitter @anafromania, unde vor fi postate anunțurile și comunicatele de presă ale instituției.
Fiscul încearcă de mai mult timp să comunice cu contribuabilii și printr-o pagină de Facebook. De altfel, primele anunțuri pe nou lansatul cont de Twitter fac trimitere la informații postate de instituție pe Facebook. Fiscul folosește rețeaua de socializare și pentru a organiza, în fiecare zi de miercuri, sesiuni de îndrumare și asistență a contribuabililor pe teme de fiscalitate
Ce „ciripește” Fiscul pe Twitter
“Avem o surpriză plăcută privind încasările pe august. Urmează să le publicăm oficial curând #myfirsttweet”, este primul anunț pe Twitter al instituției. “Surpriza plăcută” este dezvăluită contribuabililor în ziua următoare: Fiscul le-a luat, prin impozite și taxe, cu 10,36 miliarde de lei mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Propunerea de reorganizare a ANAF după modelul Fiscului american, făcută premierului Victor Ponta de către șeful Agenției, Gelu Ștefan Diaconu, este un alt anunț postat pe Twitter de instituție, cu trimitere în pagina de Facebook, unde Diaconu declară că: "Cine cunoaște cu adevărat ce înseamnă activitatea ANAF știe ca ANAF nu poate finaliza aceasta reformă din poziția de ruda săracă a MFP, aflata la discreția decizională a funcționarilor din minister", a spus șeful Fiscului în postarea pe Facebook.
Și lansarea Profit.ro a fost anunțată pe Twitter de ANAF, agenția publicând informația și pe pagina de Facebook: “Astăzi, s-a lansat o nouă publicație de business cu o echipă de jurnaliști cu adevărat profesioniști. Cu o parte dintre ei am mai colaborat de-a lungul timpului, atunci când activau la alte publicații. De mâine, le așteptăm solicitările de informații. Succes!"