Veniturile Orange România au atins anul trecut 986,8 milioane de euro, în creștere cu 4,2% față de 2015, iar baza de clienți s-a extins cu 2%, la 10,38 milioane, potrivit datelor operatorului, liderul pieței locale de telefonie mobilă.
În intervalul octombrie-decembrie, opertorul a realizat o cifră de afaceri de 259,7 milioane de euro, în creștere cu 3,8% față de perioada similară a anului trecut, acesta fiind al șaptelea trimestru consecutiv de creștere a veniturilor.
Potrivit datelor companiei, numărul de abonați a depășit în premieră pragul de 5 milioane din totalul de clienți.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2016, Orange a devenit și furnizor de servicii fixe în zona urbană, în urma acordului încheiat cu Telekom Romania, completând portofoliul existent de servicii de voce și internet mobil, televiziune prin satelit și internet fix prin tehnologia 4G cu servicii fixe de internet de mare viteză prin fibră și televiziune prin cablu.
Serviciile de televiziune prin satelit și cablu, Orange Home TV, au înregistrat în total 333.000 de abonați, cu o creștere de 20,9% în T4 2016 comparativ cu perioada similară a anului anterior.
Numărul de descărcări și actualizări ale Orange TV Go, aplicația care oferă acces la o gamă variată de conținut, direct pe telefon sau pe tabletă, a depășit pragul de 2 milioane la final de decembrie, în creștere cu 31% față de anul anterior.
Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go aproape s-a dublat în T4 2016 față de T4 2015, urmând trendul ascendent de utilizare a serviciilor video pe dispozitivele mobile.
CITEȘTE ȘI Comisia Europeană, despre prețul fix la RCA: Încalcă regulile europene și normele Solvency II, agravează problemele pieței asigurărilorÎn ultimul an, Orange a continuat investițiile în rețea prin extinderea acoperirii 4G pe principalele drumuri naționale și pe autostrăzile care leagă capitala de litoral și de partea de vest a țării, ajungând la un total de peste 6.700 de localități cu acoperire 4G.
La finele anului 2016, Orange deținea cea mai extinsă rețea 4G din România, acoperind 97% din populația urbană și 80% din populația totală a țării.
Operatorul avea peste 2,2 milioane clienți 4G în decembrie 2016, număr dublu față de 2015.
Lansat în noiembrie 2016, serviciul Orange Money a a ajuns la 16 mii de abonați în doar câteva săptămâni de la lansare, potrivit datelor operatorului.