Un startup american oferă companiilor o soluție automatizată de aplicare a normelor GDPR, care se poate adapta în timp la eventualele schimbări.
Preclusio, o companie din San Francisco înființată în luna martie a acestui an, promite o soluție care ajută companiile să pună în aplicare normele de respectare a intimității, precum GDPR în Europa sau Consumer Privacy Act în California.
Platforma folosește învățarea mecanică pentru a identifica tipurile de date colectate și felul în care acestea sunt folosite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De asemenea, AI-ul analizează modul în care datele sunt stocate și oferă soluții de protecție pentru împiedicarea eventualelor atacuri.
Pe baza acestor analize, companiile pot vizualiza toate aspectele care privesc datele colectate și pot lua măsuri de securitate și de aplicare a normelor de protejare a intimității utilizatorilor.
Soluția celor de la Preclusio poate fi instalată local, pe serverele companiilor, sau poate rula pe o platformă online, precum Azure sau AWS. Producătorul recomandă prima variantă, pentru o monitorizare mai eficientă în timp a modificărilor și o aplicare mai rapidă a soluțiilor.
Munca de monitorizare a AI-ul este completată de o echipă formată din specialiști în normele de protejare a intimității care verifică informațiile culese și organizate cu ajutorul învățării mecanice, propunând, dacă este cazul, clasificări diferite acolo unde AI-ul nu a înțeles corect datele.
Preclusio a fost fondat de cuplul Heather Wade și John Wade, care și-au împărțit responsabilitățile conform pregătirii fiecăruia: Heather se ocupă de marketing, iar John de partea tehnică.