Proprietățile premium au înregistrat cel mai mare succes ca număr de vânzări în anul 2021, rămânând în topul preferințelor pentru români ca modalitate de investiție. Serviciile de înaltă calitate, amplasarea ideală în zone turistice și confortul de a avea un apartament gestionat în totalitate de o companie, prin serviciul de Property Management, sunt argumente puternice care înclină balanța în favoarea apartamentelor de 5 stele. Emanuel Poștoacă, președintele și fondatorul Nordis Group, consideră că anul 2022 va fi încă și mai prosper pentru compania pe care o conduce, iar acest lucru se datorează mai ales modelului de business unic pe piață.
Ce planuri de dezvoltare aveți pe segmentul property management? Ce potențial vedeți în acest domeniu? Cum se diferențiază Nordis de competitori?
Nordis Group include și o firmă de Property Management, ce a luat naștere din dorința noastră de a oferi soluții și servicii complete proprietarilor Nordis. De fiecare dată când un client alege ca noi să îi administrăm proprietatea, alege de fapt confortul deplin, având încredere că ne vom ocupa cu cea mai mare grijă de fiecare detaliu ce ține de închiriere, întreținere și menținere a celui mai înalt standard de servicii. Când vine vorba de o proprietate de 5 stele, așa cum sunt cele din ansamblurile pe care le dezvoltăm, serviciile impecabile sunt extrem de importante, iar noi suntem pregătiți să oferim calitate și profesionalism. Serviciul de Property Management disponibil la Nordis răspunde acestei nevoi.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Care ar fi, din perspectiva cumpărătorului, avantajele unei investiții într-o proprietate imobiliară situată într-un ansamblu premium? În special comparativ cu alte tipuri de investiții? Cum estimați că va evolua cererea, pe segmentul premium? Care este "portretul robot" al clientului Nordis?
Să investești într-un apartament premium Nordis înseamnă o alegere profitabilă și sigură, ce îi aduce clientului numeroase beneficii mulți ani după aceea. În primul rând, fiind vorba de proprietăți de lux, valoarea acestora este net superioară altor unități disponibile pe piață, iar localizarea ideală, în zone turistice foarte populare, îi potențează încă și mai mult valoarea în timp. Acesta este si principalul motiv pentru care investițiile în imobiliare vor fi mereu o soluție convenabilă de a bate inflația, mult mai retabilă decât alte variante de investiție disponibile pe piață.
Analizând vânzările înregistrate de Nordis anul trecut, vedem un interes tot mai crescut al românilor și nu numai pentru proprietăți premium. Stilul de viață aparte și serviciile exclusiviste de care vor avea parte investind într-un apartament Nordis reprezintă un atu greu de egalat de alți dezvoltatori. Cei care aleg să cumpere o proprietate în ansamblurile noastre sunt atrași de bun gust și eleganță și își doresc să facă o investiție sigură, ce le va aduce confort financiar pe termen lung.
Ce alte proiecte, în afară de Nordis Mamaia și Nordis Brașov, urmează să fie evaluate de Horvath HTL?
Am ales colaborarea cu Horwath HTL datorită experienței vaste, incontestabile a companiei în ceea ce privește consultanța și evaluarea în domeniul turismului și al ospitalității. Amploarea și complexitatea proiectelor pe care le dezvoltăm ne-a îndreptat atenția în mod firesc către liderul mondial în materie de consultanță hotelieră și turistică, specialiștii Horwath fiind cei ce realizează inclusiv strategii de turism amănunțite pentru țări și companii internaționale. Conform Horwath, Nordis Hotel Mamaia este evaluat la 157 de milioane de euro, iar Nordis Brașov este apreciat la peste 40 de milioane de euro.
Suntem o companie cu capital exclusiv românesc, strategia noastră de dezvoltare imobiliară fiind unică pe piață prin faptul că dezvoltăm ansambluri rezidențiale și hoteliere de 5 stele care vor fi operate tot de Nordis, respectiv prin Nordis Hotels, asigurând astfel cel mai înalt standard de confort și calitate. Locațiile în care suntem prezenți reprezintă cele mai populare destinații turistice din România, iar modelul de business unic pe piață reprezintă o atracție pentru tot mai mulți investitori. În prezent, lucrăm la o strategie pentru Nordis Hotel Mamaia comparabilă cu cea a hotelurilor de lanț din întreaga lume. În ceea ce privește recenta colaborare cu Horwath HTL, cu siguranță vom apela la profesionalismul acestei companii și pentru evaluarea celorlalte hoteluri Nordis.
Din perspectiva Sponsorului Oficial, cum ați descrie participarea României de până acum la Expo 2020 și beneficiile prezenței la acest eveniment?
Ne-am alăturat Pavilionului României la Expo Dubai 2020 în calitate de Sponsor Oficial din dorința de a crea o poveste de amplificare a brandului de țară, pentru a promova și susține valorile României și turismul autohton. Asocierea cu Pavilionul României la Expo Dubai 2020 a fost o acțiune strategică – în tot ceea ce facem, ne propunem să existe o conexiune între viziunea, misiunea sau valorile noastre și cele ale potențialilor asociați.
Această ediție a expoziției mondiale reunește prezența a 190 de state și organizații internaționale, estimează un flux de 25 de milioane de vizitatori și promovează inovații și concepte noi care vor modela lumea. Prezența Nordis în cadrul Expo validează activitățile noastre de ambasadori activi ai potențialului țării, în special în sectorul imobiliar, turistic și economic.
Totodată, participăm atât la evenimentele organizate de reprezentanții Pavilionului României, cât și prin organizarea unor evenimente sociale sau de business proprii, menite să lanseze dialoguri și dezbateri și să susțină promovarea potențialului economic și valorilor culturale românești.
Care au fost principalele acțiuni sau rezultate ale inițiativei Romania Now de până acum și cum va continua ea în 2022?
Sunt extrem de mândru de proiectele speciale lansate de Nordis anul trecut. Pe lângă dezvoltările ansamblurilor hoteliere și rezidențiale pentru care Nordis este cunoscut în piață, am reușit să dovedim că viziunea noastră se extinde cu mult peste limitele trasate de industria în care activăm. Construim și promovăm un nou stil de viață, un nou mod de a investi în imobiliare, un nou mod de a promova turismul în România și brandul de țară.
Prin inițiativa Romania Now, lansată în noiembrie 2021, ne propunem să susținem imaginea pozitivă și vizibilitatea României la nivel internațional. Am investit resurse umane și financiare considerabile în primele acțiuni, iar aici menționez competiția de fotografie unde am acordat premii de peste 25.000 de euro, precum și cea mai mare campanie outdoor Nordis de până acum. Practic, am rulat imaginile câștigătoare de 1 Decembrie pe ecrane digitale în New York, Tel Aviv, Dubai, Milano și Sydney.
De asemenea, am lansat în decembrie 2021 și Albumul de fotografie Romania Now, pe care l-am tipărit și prezentat inclusiv la evenimentul Nordis organizat la Pavilionul României din cadrul Expo 2020. Albumul va ajunge în scurt timp și în librăriile din București.
Însă, pe lângă amplitudinea unei campanii, consecvența este la fel de importantă. De aceea, continuăm în 2022 cu alte proiecte sub umbrela Romania Now, cu obiectivul de a susține performanța în sport.