ZebraPay, specializată în furnizarea de soluții de plată de tip self-service, și-a redus capitalul social cu 6,9 milioane de lei, la un milion de lei, pentru acoperirea parțială a pierderilor înregistrate în ultimii 9 ani. în intervalul 2011 - 2019, compania a raportat pierderi cumulate de 9,67 milioane de lei.
Operând brandul SelfPay, ZepraPay și-a lansat operațiunile pe piața locală în 2009.
În 2019, afacerile companiei au atins 89,9 milioane de lei, de la 73,4 milioane de lei în anul precedent.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În rețeaua de SelfPay se pot plăti peste 140 de servicii din diverse sectoare, de la utilități, telefonie fixă și mobilă, internet, televiziune, taxe și impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, moneda electronică, rovinieta și divertisment.
Rețeaua SelfPay numără mai mult de 4.700 de stații de plată, prezente în marile rețele de retail (Mega Image, Profi, Kaufland, Carrefour), centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.
Compania este controlată integral de Recasner Limited (Cipru).
SelfPay, jucător pe piața locală de stații de plată de tip self-service, a înregistrat a înregistrat o creștere de 30%, în comparație cu perioada similară a anului trecut.
Defalcat, în categoria de plăți facturi, volumul plăților pentru facturile de utilități a crescut cu 50% în perioada indicată, iar plățile pentru produsele de divertisment - precum vouchere și licențe pentru jocuri de pe diferite platforme au înregistrat un avans de 142%. Volumul plăților pentru comunicații (internet, televiziune, telefonie) s-a majorat cu 64% în luna martie 2020, față de aceeași perioadă a anului trecut.
CITEȘTE ȘI Cu întreaga industrie auto europeană afectată, producătorul de componente Compa își reduce activitatea Categoria de plăți care a crescut cel mai mult în total valoare absolută în această perioadă față de perioada similară a anului precedent, este plata întreținerii, cu un avans valoric de 114%.
“În contextul actual, în care respectarea limitărilor obiective, generate pe fondul pandemiei de COVID-19 este esențială, nevoia de soluții de plată, în siguranță, fără a interacționa cu alte persoane, este mai mare decât oricând. La SelfPay identificăm rapid cele mai potrivite soluții, adaptate la situația actuală pentru a oferi clienților, accesul la servicii în siguranță și fără întreruperi, prin Stațiile de Plată SelfPay. În același timp, suntem alături de angajații și partenerii SelfPay, din prima linie, care acționează cu responsabilitate și prudență sporite în gestionarea rețelei și fac posibilă asigurarea continuității în oferirea serviciilor de plată prin Stațiile de Plată SelfPay, în această perioadă de grea încercare pentru noi toți”, a declarat Adrian Badea, CEO, SelfPay.