Procesatorul de plăți PayPoint, jucător și în România pe nișa serviciilor de încasare plăți în numerar și reîncărcări electronice, a achiziționat aplicația 24pay, dezvoltată pe piața locală de compania PTP Online, membră a grupului de firme Ecco Group Development, ca soluție de plată digitală pentru transportul în comun.
Împreună, cele două companii au planuri de dezvoltare a sectorului modern de plăți prin intermediul telefonului.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Știm că timpul este o prioritate pentru majoritatea consumatorilor, iar plățile prin telefon oferă confort și siguranță”, spune Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services România
Lansată în anul 2018, aplicația 24pay și-a extins baza de utilizatori, iar în acest moment numără circa 730.000 descărcări din magazinele de aplicații.
Aplicația este funcțională pentru plata transportului în 13 București, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Arad, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Piatra Neamț, Săcele, Reșița și Ploiești.
Utku Ogrendil a fost numit în funcția de CEO al PayPoint România în vara anului trecut, după ce fondul de private equity Innova Capital a preluat integral activele și operațiunile PayPoint Services SRL.