Google anunță că utilizatorii săi vor avea la dispoziție mai multe instrumente pentru a urmări online desfășurarea meciurilor de la turneul final de fotbal din Rusia.
Gigantul american și-a dotat mai multe din produsele proprii cu funcții noi sau îmbunătățite prin care microbiștii pot sta la curent cu evoluțiile naționalelor calificate la Campionatul Mondial de Fotbal care debutează pe 14 iunie.
Primul pe listă este chiar motorul de căutare Google Search, care va afișa rezultate și statistici privind meciurile și jucătorii de la Campionatul Mondial.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În cel mult 30 de minute de la terminarea unui meci, Google va oferi inclusiv rezumate video cu cele mai importante momente ale meciurilor, deși acestea ar putea să nu fie disponibile pentru vizionare la nivel global.
Update-urile vor fi afișate în timp real și vor fi însoțite de imagini și postări de pe Twitter. Acestea vor putea fi trase și mutate pe ecranul telefonului, pentru ca evoluția scorului să poată fi urmărită din orice aplicație.
Înainte de începerea meciurilor, Google va afișa știri, echipele probabile, cotele de la casele de pariuri – toate aceste informații urmând a fi actualizate în timp real și pe durata meciurilor.
Pentru a avea acces la aceste informații, utilizatorul trebuie să caute pe Google pe baza cuvintelor cheie care-l interesează. Acestea pot fi o țară calificată, un meci sau un jucător în particular ori să scrie pur și simplu „world cup” pentru a avea acces la o imagine de ansamblu a turneului.
CITEȘTE ȘI Simona Halep a câștigat finala de la Roland Garros. Performanța nu a mai fost reușită de 40 de ani de un jucător românNu doar Google Search s-a pregătit pentru Campionatul Mondial de Fotbal ci și alte produse Google precum asistentul digital și serviciul Google News. Acesta din urmă va avea o secțiune specială în care pot fi urmărite evoluțiile echipelor.
Din păcate pentru majoritatea utilizatorilor, facilitățile respective din Google News vor fi disponibile doar într-un număr redus de țări printre care nu se numără și România.
În fine, Google Maps promite că va ajuta utilizatorii să găsească locațiile, fie că este vorba de restaurante, hoteluri, cafenele sau altele, în care pot fi urmărite meciurile.