Băneasa Shopping City este vizitat de un milion de români în fiecare lună

Băneasa Shopping City este vizitat de un milion de români în fiecare lună
scris 19 apr 2016

Centrul comercial Băneasa Shopping City este vizitat lunar de un milion de români și a încheiat anul trecut cu afaceri de 209 milioane lei (47 milioane euro), cu peste 5% mai mari față de 2014, și cu un profitul net de 61 milioane lei (13,75 milioane euro), cu 11,5% mai mare.

Băneasa Shopping City face parte din complexul imobiliar Băneasa, controlat de omul de afaceri Gabriel ”Puiu” Popoviciu, care curpinde magazinul Ikea, o galerie Carrefour și un magazin Brico Depot.

Urmărește-ne și pe Google News

În 2016, mixul de branduri din Băneasa Shopping City este format din 202 magazine, cea mai mare pondere din spațiul total închiriabil, circa 58%, fiind ocupată de retaileri din categoria fashion (îmbrăcăminte și încălțăminte). Restul, de 42%, este imparțit aproximativ egal intre celelalte categorii: food, cosmetice, servicii, bijuterii, electronice.

Veranda investește 2 mil. euro în lărgirea străzii Ziduri Moși din zona Obor, unde se construiește centrul comercial CITEȘTE ȘI Veranda investește 2 mil. euro în lărgirea străzii Ziduri Moși din zona Obor, unde se construiește centrul comercial

„De 8 ani, Băneasa Shopping City este unul dintre cele mai importante centre comerciale de pe piața locală, fiind amplasat într-una dintre cele mai dezvoltate zone ale Capitalei. Acest lucru se reflectă și în creșterea, de-a lungul anilor, a raportului dintre venituri și numărul de vizite, iar de aici o majorare a valorii bonului mediu“, a declarat Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.

În această lună, Băneasa Shopping City aniversează 8 ani de la inaugurare și peste 70 de milioane de vizite.

În prezent, centrul comercial are un număr de aproximativ un milion de vizitatori pe lună. Băneasa Shopping City a fost deschis în 2008 în urma unei investiții de 150 de milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
băneasa shopping city
vizitatori
afaceri