Conform companiei, în loc să navigheze zeci de magazine în căutarea produselor, utilizatorii să descrie ceea ce caută în fereastra de comunicare cu ChatGPT, iar chatbot-ul va face munca de căutare.
AI-ul va cere clarificări când are nevoie de mai multe detalii și va realiza o cercetare în magazinele online și analizând review-urile lăsate de clienți pe site-urile de specialitate.
Având la bază o variantă a modelului GPT-5 mini antrenat social pentru cumpărături, asistentul va ieși automat la iveală când utilizatorul adresează ChatGPT comenzi legate de shopping.
Dincolo de partea automatizată, noul asistent este disponibil și prin invocare manuală, folosindu-se în acest sens butonul + al aplicației ChatGPT.
Asistentul de cumpărături va fi disponbil tuturor utilizatorilor în aplicațiile de iPhone și iPad, precum și în versiunea web.
Noua facilitate vine înaintea sărbătorilor de iarnă și după ce OpenAI a stabilit deja parteneriate cu diverse companii pentru vânzarea produselor prin ChatGPT, din care oprește un procent.















