Top-modelul britanic Kate Moss își lansează propria agenție de modelling, după aproape 30 de ani petrecuți în industria modei, informează BBC.
Într-unul dintre rarele interviuri pe care le acordă, Kate Moss a dezvăluit pentru site-ul Business of Fashion că agenția ei de modelling va fi lansată în această lună, scrie News.ro.
Celebrul top-model a părăsit la începutul acestui an agenția Storm, care a descoperit-o la vârsta de 14 ani.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Nu vreau neapărat să descopăr oameni drăguți. Vreau să creez vedete. Vreau să mă concentrez mai mult pe managementul carierelor oamenilor decât pe administrarea unei agenții de modelling. Vreau să lucrez cu oameni care își doresc să cânte și să danseze și să joace roluri de actorie”, a spus vedeta britanică.
Lucy Baxter, care a fost agentul lui Kate Moss în timpul colaborării sale cu agenția Storm, s-a alăturat echipei de la noua firmă.
În plus față de noua agenție de modelling, Kate Moss a anunțat că își va extinde și brandul de lifestyle.
La începutul acestui an, ea a lansat o colecție vestimentară în colaborare cu brandul francez Equipment.
Site-ul noii agenții a modelului Kate Moss, katemossagency.com, a fost deja lansat. Deoacamdată, acest site include o singură fotografie, ce o prezintă pe proprietara noii agenții.
Kate Moss și-a deschis și un nou cont pe Instagram, care a adunat deja în primele ore după lansare aproape 700 de admiratori.
Kate Moss are una dintre cele mai longevive cariere din industria modei.
Ea a fost remarcată la vârsta de 14 ani pe aeroportul JFK din New York de Sarah Doukas, fondatoarea agenției de modelling Storm. De atunci, Kate Moss și-a construit o carieră de succes și a apărut pe coperta revistei Vogue mai mult decât oricare alt model profesionist.
Averea ei a fost estimată la aproximativ 100 de milioane de lire sterline, potrivit editorilor revistei Forbes.
Agențiile de modelling au realizat în ultimii ani o tranziție tot mai evidentă spre un sistem în care modelele sunt angajate tot mai mult în funcție de numărul de admiratori pe care le au pe rețelele de socializare.