Karl Lagerfeld, directorul artistic al casei de modă Chanel, a anunțat luni că își lansează propriul brand hotelier, care va începe să funcționeze în 2018, odată cu deschiderea unui prim hotel de 6 stele în Macao, o regiune chineză cu regim special de administrare, considerată o veritabilă ”Meccă a jocurilor de noroc” datorită numărul ridicat de cazinouri pe care le deține, informează Le Figaro.
Celebrul creator de modă german, care a colaborat deja cu hotelul parizian Le Crillon și cu hotelul Métropole din Monaco, a spus că este ”fericit să anunțe dezvoltarea activităților (sale) prin crearea unei mărci hoteliere internaționale” care îi va purta numele, potrivit unui comunicat de presă dat publicității luni.
Karl Largerfeld urmează astfel exemplul altor nume mari din industria modei, precum Armani și Versace, care dețin deja mărci hoteliere proprii. Potrivit lui Pier Paolo Righi, președintele și CEO-ul grupului Karl Lagerfeld, citat în același comunicat, hotelul din Macao, fostă colonie portugheză revenită în 1999 sub tutelă chineză, ”este programat să fie inaugurat în 2018”, arată news.ro.
Grupul Lagerfeld a precizat că ”analizează oportunitatea de a deschide și alte stabilimente hoteliere în lumea întreagă”.
CITEȘTE ȘI Un actor din serialul ”Urzeala tronurilor” și-a lansat propriul brand de bereContactat de AFP, grupul Lagerfeld a precizat că acest proiect hotelier ”s-a născut în 2014, în urma unei propuneri primite de la compania care administrează jocurile de noroc din Macao”. Viitorul hotel de lux va fi integrat în cadrul Lisboa Palace Complex, un domeniu finanțat și administrat de acea companie, care conține mai multe cazinouri, restaurante, atracții turistice și alte hoteluri. Complexul dispune de un total de peste 2.000 de camere de cazare, inclusiv într-un Palat Versace.
Karl Lagerfeld, în vârstă de 83 de ani, este cunoscut pentru prezentările sale spectaculoase, se află la conducerea departamentului de creație al casei Chanel din anul 1983.